Jeg er i fuld gang med at bygge mit website og jeg er lige blevet færdig med at lægge lidt over 400 forskellige produkter ind på hjemmesiden, og derfor ville jeg lige se hvordan det så ud. Og her bemærkede jeg så noget der stak mig i øjet.
Min Widget kolonne er på mystisk vis endt i venstre side af hjemmesiden hvor den førhen lå ligeså fint i højreside uden at genere hele hjemmesiden. Nu er mit katalog over produkter blevet skubbet ind midt på siden, hvilket slet ikke ser godt ud.
Jeg har prøvet at fjerne de forskellige widgets og gendanne dem igen, men jeg kan simpelthen ikke få den tilbage på sin plads.
Jeg har uploadet et billede af hvordan det ser ud, så i kan forstå hvilken plage det er for mig.
Jeg har prøvet at lege med noget kodeværk i developer tools i Chrome, hvor jeg skrev "float: right;" under ".widget {. Men den eneste forskel det gjorde var at rykke teksten "Product Search" tættere på midten.
Jeg er virkelig på bar bund her, og jeg håber i kan hjælpe mig derude:)
Kunne jeg bare ikke forestille mig at baggrunden skulle være problemet, for det er opstået efter jeg har lagt de lidt over 400 produkter ind på min hjemmeside. Men jeg kan lige prøve at ændre lidt i baggrunden for at se hvad der sker