Hej DIDI
Tillykke med dit site.
Efter en hurtig gennemgang af din forside har jeg nogle enkelte kommentarer og forslag.
Jeg syntes at din tag-line (pure pleasure) ikke siger ret meget om dit produkt. Jeg vil foreslå at du bruger, din hovedoverskrift i stedet (Unikke design hjemmesko til børn).
I min firefox (og det er ca. 20% af de bruger der er online som bruger denne browser), står menu i toppen super tæt, der er ingen luft imellem ordene. Desuden syntes jeg også der bør være noget luft i toppen og bunden, så det hele ikke virker så sammenpresset.
Den prikkede baggrund i dine sektioner på forsiden gør at det er svære at læse din tekst.
Overskriften på dine sektioner mener jeg skal have samme farve som dit logo
Centrering af tekst gør det sværer at læse.
Man skal scrolle for at se produkterne på forsiden, flyt evt. de 3 små sektioner ned under produkterne.
Teksten i de 3 sektioner bør have den samme læsbare font som i den øverste sektion (velkomsten), dog ikke overskriften.
I den føste delsektion ved de 3 sektioner understreger du overskriften, hvorfor man tror at det er et link.
Produktnumre er ikke relevant for en alm. kunde - måske relevant for en business kunde
Alignment i de 3 tilbudsprodukter er der ikke. Giver et lidt rodet indtryk.
Priserne bør fremhæves på produkterne (fed skrift). Det er ikke umiddelbart synligt at man kan klikke på produkterne for at se en nærmere beskrivelse af produktet.
Din mail adresse i footer er ikke klikbar.
Designet er efter min mening (og jeg ved godt at du finder lige så mange meninger på dette områder som der er mennesker :-) ) lige lovligt grønt i grønt, kunne evt. kryders med lidt gult.
Ikke alle ved hvad FAQ betyder (evt. spørgsmå/svar)
FAQ har samme font og fontvægt som overskrifter i menuen, bør være synligt at FAQ er klikbart. Det samme problem er der med dine produkt kategorier.
Det var alt.
Held og lykke med shoppen