Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på ny hjemmeside med hjemmesko til børn.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle AMINOER...

Jeg har lige startet egen vikrsomhed hvor jeg designer og får produceret skind hjemmesko til børn i Kina.

Jeg er nu nået så lagt at min side åbnede i torsdags, og jeg er så småt begyndt at lave aftaler omkring markedsføring rundt omkring. google, dba, netbaby og barneguiden.dk

Men jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle konstruktivt tilbagemeldinger på min side... og hvilket sted er bedste... Amino :-)

Min side hedder www.fuzzies.dk

Glæder mig til at høre fra jer :-)

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:28

Hej Jeg synes din side er okay

Jeg ville nu nok have brugt det store billede til at fremhæve dit produkt isteder for et malet barn.

Men okay side.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 21:32

Hej Jesper,

Tak for din tilbagemelding :-)

Det er også planen at jeg vil ha nogle billeder med noglke børn der har mine sko på, men min produktion kommer først hjem på torsdag...

Ha en dejlig aften :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:47

Du har noget kode på din forside der ikke er særlig hensigtmæssig for os brugere af Firefox.

Jeg kan ikke klikke på det meste af menuen på forsiden. (I bjælken hen til export/Wholesale og i venstremenuen ned til nyhedsbrev).

Den problematiske kode starter med:

<?xml:namespace prefix = v ns = "urn:schemas-microsoft-com:vml" />
<v:shapetype id=_x0000_t75 stroked="f" filled="f" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" o:preferrelative="t"
 o:spt="75" coordsize="21600,21600">

Det ser ud til at det bruges til visning af billedet af pigen og teksten ved siden af, som også indgår i billedet.

Jeg vil foreslå at du i stedet for det ovenstående kode laver noget almindeligt simpelt html. I samme omgang kan du tage teksten ud af billedet så det kan blive indekseret af søgemaskinerne.

Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 20:37

Hej Jacob,

Tak for din tilbagemelding.

Jeg må dog tilstå at jeg ikke ar særlig meget forstand på det du skriver om, da jeg har købt min web shop igennem scancommerce og de står for selv løsningen mht. opsætningen.

Men jeg vil henvende mig til dem om få en forklaring på hvorfor du som bruger ikke kan læse min side.

Hilsen

Kredidi

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 15:29

Hej,

Jeg sad og ledte efter skind hjemmesko, røg ind på amino og dit indlæg - og var så selvfølgelig lige inde og kigge på dit site.

Først vil jeg nævne at dit produkt virker rigtig godt - søde sko i godt design, de virker bløde og stærke og er i mange gode farver. Jeg savner måske endnu flere design - lidt i stil med alle de typer fx. Decoy laver...

Sitet i sig selv er rigtig fint og fungerer som det skal - i hvertfald på de sider jeg kiggede på. Jeg syntes dog at sitet er for stort/bredt. Jeg skulle scrolle for at se pris og indkøbskurv - og det irriterer mig. Min erfaring er at det skal være nemt, hurtigt og MEGET overskueligt at finde det man vil have/købe på et site.

Måske mangler der også lidt professionelt over siden... - en anden - og ensrettet - font måske....?

Men bliv endelig ved.... du har et godt produkt ;o))

Held & lykke //Linea 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:42

Hej DIDI

Tillykke med dit site. 

Efter en hurtig gennemgang af din forside har jeg nogle enkelte kommentarer og forslag.

Jeg syntes at din tag-line (pure pleasure) ikke siger ret meget om dit produkt. Jeg vil foreslå at du bruger, din hovedoverskrift i stedet (Unikke design hjemmesko til børn).

I min firefox (og det er ca. 20% af de bruger der er online som bruger denne browser), står menu i toppen super tæt, der er ingen luft imellem ordene. Desuden syntes jeg også der bør være noget luft i toppen og bunden, så det hele ikke virker så sammenpresset.

Den prikkede baggrund i dine sektioner på forsiden gør at det er svære at læse din tekst.

Overskriften på dine sektioner mener jeg skal have samme farve som dit logo

Centrering af tekst gør det sværer at læse. 

Man skal scrolle for at se produkterne på forsiden, flyt evt. de 3 små sektioner ned under produkterne. 

Teksten i de 3 sektioner bør have den samme læsbare font som i den øverste sektion (velkomsten), dog ikke overskriften.

I den føste delsektion ved de 3 sektioner understreger du overskriften, hvorfor man tror at det er et link.

Produktnumre er ikke relevant for en alm. kunde - måske relevant for en business kunde

Alignment i de 3 tilbudsprodukter er der ikke. Giver et lidt rodet indtryk.

Priserne bør fremhæves på produkterne (fed skrift). Det er ikke umiddelbart synligt at man kan klikke på produkterne for at se en nærmere beskrivelse af produktet.

Din mail adresse i footer er ikke klikbar.

Designet er efter min mening (og jeg ved godt at du finder lige så mange meninger på dette områder som der er mennesker :-) ) lige lovligt grønt i grønt, kunne evt. kryders med lidt gult.

Ikke alle ved hvad FAQ betyder (evt. spørgsmå/svar)

FAQ har samme font og fontvægt som overskrifter i menuen, bør være synligt at FAQ er klikbart. Det samme problem er der med dine produkt kategorier.

Det var alt. 

Held og lykke med shoppen 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)