Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livet som udenlandsk iværksætter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Synes lige jeg vil dele denne artikel på trends online om hvad vi går og laver i Dream Conception, og lidt kort om vores egen historie.

Vi har fået rigtig meget opmærksomhed med vores seneste startup, efter 4 års hårdt slid og optræning i at blive rigtige iværksættere. Så det er skønt nu hvor det hele klapper og alt køre glidende. Det er noget som oftes udelades fra successhistorier, men held har en hel del at sige; det at have det rette netværk, lige at møde den rette person, og være på det rette tidspunkt det rette sted. Fejler man med at få success, så er det bare op på hesten igen. Kan du tilpasse dig nye situationer, og elsker det du laver, så kommer det før eller siden.

Vi har også talt med en del udlandske blogs, podcasts, osv, men tænkte at en dansk sproget artikel gav det bedste billede. Føles virkelig godt at det faktisk betyder noget med alt det sved, blod og tårer vi har smidt i det :)

http://trendsonline.dk/2013/11/11/peakium-spaces-start-en-virksomhed-pa-2-minutter/

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er tæt på at være i mål! Ved at lave reklamefilm, og super mange kunder der allerede har betalt og er klar til når vi køre release :)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Der er ikke noget, der hedder held. Det er muligvis god timing, men skylder man ting på held, så kan man også skyde skylden på uheld.
Derimod, så er det singssygt vigtigt at man kommer ud, mingler med andre mennesker, fortæller om, hvad man laver og spørger ind til andres problemstillinger. Så møder man måske nogen, som man kan hjælpe og senere - langt senere kommer alt det her tilbage positivt, fordi man har investeret sin tid i at møde andre mennesker og udvide sit netværk. Netværket spreder nyheden om det du laver og netværket arbejder for dig siden hen.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming:

Hej Dan,

Der er ikke noget, der hedder held. Det er muligvis god timing, men skylder man ting på held, så kan man også skyde skylden på uheld.
Derimod, så er det singssygt vigtigt at man kommer ud, mingler med andre mennesker, fortæller om, hvad man laver og spørger ind til andres problemstillinger. Så møder man måske nogen, som man kan hjælpe og senere - langt senere kommer alt det her tilbage positivt, fordi man har investeret sin tid i at møde andre mennesker og udvide sit netværk. Netværket spreder nyheden om det du laver og netværket arbejder for dig siden hen.

Lyder lidt som potato potato.

Ja, at komme ud og mødes med andre er virkelig vigtig. En stor del af det jeg har opnået er på grund af at jeg har været heldig og møde de rette personer. Vi bygger os selv ud fra de personer vi omgiver os med og hjælper.

Det jeg egentlig vil sige med held er at jeg har efterhånden set utallige startups fejle af den simple grund at de bare ikke var i den rette situation, med de rette personer, med den rette ide og det rette netværk. Det er dog overhovedet ikke carte blanche for at ligge sig ned og synes det er synd for en. Men ignorerer man at det er f.eks. 90% af alle tech startups der fejler så kommer man ud for en hård tur. Vi skal være beredte på at fejle, gang på gang indtil det klikker en dag. Det kan være at den næste ide virker, men det kan også være at det tager hundrede turer før den er der. Der gode råd man kan følge, men ingen proven method for at få success. Det er der jeg vil hen med det Flemming Smile

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået en video ud omkring os, hvor vi tager lidt pis på hele startup mentaliteten om at ændre verden (vi er selvfølgelig også igang med at ændre verdenen) samtidig med at promovere os selv. Fantastisk respons og over 1000 views paa under 7 dage. Mangler bare lige at en journalist tager den op :)

">

">

">

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)