Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativer til Google Adsence? Evt. Affiliate!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! :-) 
Findes der andre alternative til google adsence hvor man tjener penge pr. klik og eksponering? :-)
Jeg er utrolig dårlig til det tekniske ved dette og det er også derfor jeg som udgangspunkt foretrækker det udover affiliate programmer.
Jeg er tilmeldt tradedoubler og synes det er utrolig forvirrende med alle de forskellige udtryk. så nogen der kan anbefale mig noget nemt og overskueligt, hvor jeg kan tjene lidt små penge på?? :-)

Skal self. være relevante ads til min side

http://www.fitspoblog.com/ 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:53

Tog mig lige den frihed at rykke dit indlæg over i den rigtige kategori. Så kan andre end kun kvinder se med.

Hvad angår altermativer, tror jeg - uden at have testet det, at Yahoo Advertising kunne være noget. Det kræver invite, men det kan man søge om via deres side. http://contextualads.yahoo.net/features.php.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Skrevet kl. 18:56

Tak for det Jonas! var jeg slet ikke klar over, så TAK :-) 
Ja det vil jeg klart tjekke ud. det virker også troværdigt nu det kommer fra en anden søgemaskine man har tillid til! 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 19:09

Der var så lige noget jeg så, som jeg totalt havde svedt ud. Deres krav ved jeg ikke hvordan din side lever op til. Størstedelen af trafikken skal fx være fra Usa, England eller Canada. Noget siger mig dit er Dansk. Men kan lige prøve at finde andre alternativer.

Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Skrevet kl. 20:36

altså mine læsere er primært danske, men jeg har også en del fra andre lande! den er engelsksproget jo, men de fleste af de grupper jeg brander bloggen i er for danske bloggere :-) ville betyde meget hvis du kendte til andet, men jeg kan jo prøve og ansøge og ser om de vil acceptere

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:47

Hvis du kan leve med ikke at få en god slat penge pr klik, kan du prøve hos Partner Ads. Der er mange mode programmer, men har kun fundet én der giver klikprovision. Men hvis dine læsere er tøser der gladeligt svinger kortet, så er der gode penge at hente.

Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Skrevet kl. 09:29

Ih, jeg havde da fuldstændigt glemt at jeg havde haft deres ene program tilknyttet, med provision på 20% = jeg loggede ind og så jeg havde tjent 132 kr i september, det jo ikke galt! :-) det må jeg hellere lige få op på siden igen, det banner.

Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Skrevet kl. 09:29

partner ads, altså!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)