Jeg er lige flyttet til Skovlunde og søger i den forbindelse et lokale i nærheden til mit fotostudie. Indtil nu har jeg brugt min gamle lejlighed i Gentofte, da den skal sælges og derfor står tom. Men så snart den er solgt, har jeg desperat brug for et lokale.
Optimalt ville det være et butikslokale, men da dette er svært at finde her i nærheden (og til en rimelig pris), kan et kontor på omkring 50 kvm også bruges. Eller måske en stor garage, kælderlokale etc.
Jeg er ikke så sart, men har blot brug for toiletfaciliteter og omkring 3m til loftet.
Hvorfor er det så pokkers svært at finde noget i Skovlunde, Ballerup, Herlev eller der i nærheden?
Det skal lige siges, at jeg primært søger et lejemål men kan overveje at købe.
Jeg har lejet mig ind i et kontorkompleks i Herlev til 5000 kr om måneden. Helt genialt for mig der bor i Skovlunde.
Pr. 1/12 har jeg dog sagt mit andet job op og går fuldtid som fotograf, så jeg har ikke mulighed for at dele studie med en anden, da jeg selv kommer til at være der i døgndrift.
Men et godt råd er at søge efter kontorkomplekser. Jeg har fået et lokale på 37 kvm + eget toilet, og det er alletiders. Jeg har selv lagt nyt gulv ovenpå de meget mørke gulvtæpper, men ellers var det kun indretningen der skulle ordnes. Og jeg har masser af plads til både selve studiet, opmagasinering af møbler m.m., omklædningsrum, gardarobe, skabsplads og en stor arbejdsplads med skrivebord osv. Så selvom 37 kvm ikke lyder af meget, så er det super hvis man kan finde ud af at indrette det :)