Jeg har efter længere tids overvejelser besluttet mig for at prøve kræfter med en partner eller en mentor, som kan hjælpe mig på vej med udviklingen af min virksomhed, som omhandler luksus livsstil primært til kvinder. Virksomheden er relativ ny og stadig i opstartsfasen; vi inkluderer et online magasin og et kommende agentur. Derudover har vi et par dygtige journalister ansat, som hjælper med publiceringen af ugentlige artikler. Da vores service henvender sig til kvinder søger jeg som førsteprioritet en kvinde med interesse for 'det gode liv' eller alternativt en mand med erfaring og interesse indenfor området. Hvis du synes det lyder interessant hører jeg meget gerne fra dig. Du er også velkommen til at skrive til mig, såfremt du har spørgsmål til konceptet. Jeg glæder mig til at høre fra dig. Med venlig hilsen, Regitse Rosenvinge www.byrosenvinge.com (mail: regitse@byrosenvinge.com). |
Jeg følger med til at se hvad I kan. En af mine veninde vil smitte 10mio Yuan i dette område i de næste få år til at bygge en klub for Kinesiske kunder, der kan lide luksus livsstil. Måske I kan hjælpe hinanden på en eller anden måde.