Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg og import af proteinpulver.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har en forretnings ide på plads med at jeg vil starte noget salg af protein pulver. Jeg er dog kommet i tvivl om nogle regler, mine forældre siger at de i forgårs så i nyhederne at man skal betale et gebyr på omkring 12.000 kr for at kunne forhandle protein i DK og at der er meget skrappe regler indenfor dette, er dette korrekt og hvis ja er der nogen der kan fortælle hvad det hedder, så jeg kan sætte mig mere ind i sagerne?

Derudover er der nogen der kender til reglerne for import af proteinpulver indenfor EU ?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:03
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Du skal nok ret sikkert sende en eller flere prøver af det produkt til analyse, så der kan laves en komplet analyse af indholdet, et er hvad der står på siden, fra fabrikken noget andet er om det er korrekt - der er i Danmark ekstremt skrappe regler på dette område - men husk når andre kan så kan du også

Venligst

René Buch

Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:25

Hvor skal du sende det til analyse? og koster det?.

Skal man det selv om jeg får produktet fra england, hvor det allerede bliver solgt den eneste forskelv er at mit logo også en dansk beskrivelse bag på?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:41

Hej igen

Det kan jeg ikke svare dig på.
Du må prøve at kigge på eks. fødevarestyrelsens webside og se om der står noget om det - eller ringe til dem

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06

Danmark har ikke de samme regler som England og resten af EU desvære, det gælder om at styr på indholdet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)