Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi arbejder for at gøre vores webshop bedre, konstruktiv kritik søges...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har vores webshop www.firstglass.dk , hvor vi blandt andet sælger krystal vinglas og flotte mundblæste rødvinsglas mv.

Vi har leget lidt med forsiden, for at gøre det mere enkelt og overskueligt, tidligere havde vi blot billeder og en masse tekst, men har forsøgt at gøre det mere enkelt for vores besøgende at finde den kategori de nu engang søger. Nogle af vores medarbejdere har sagt at de synes det er en væsentlig forbedring, men en har nævnt at den nu måske ser lidt mere "cheap" ud - hvad synes du, og hvad synes du der skulle gøres anderledes?

Vi er igang under hver kategori og få billederne til at være samme størrelse, så dette skal i se bort fra :)

Er lydhør overfor gode ideer, på forhånd tak. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 18:20

Måske der sad nogen der nyder aften kaffen, som ville tage et kig på vores webshop - glemte lige at sige at vi køre en Scannet 1 webshop, så der er visse begrænsninger, og ønsker pt. ikke at hoppe over på en anden løsning pga. vi ikke har ressourcerne til at sætte os ind i ny backend, som situationen er lige nu. :)

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 18:35

Hej Bendtsen,

Her får du mine umiddelbare input:

1.) Billederne på forsiden, sørg for at alle har en ens baggrundsfarve, altså at de er fritlagt ens, det ser mere professionelt ud, det andet udstråler lidt discount i mine øjne.

2.) Din checkout side (order.asp), hvis du beder om mit telefonnummer, så skal du minimum fortælle mig hvad du vil bruge det til. Generelt, så skal alle overflødige felter fjernes fra en sådan formular, 

3.) Betalingssiden ser direkte frygtelig ud, hvorfor holder siden ikke samme som design som de resterende sider?

4.) Logo banner, når du sælger luksus, bør du ofre lidt penge på af få en grafiker eller lignende til at lave en god header til shoppen med et logo som er mere professionelt.

5.) Vær konsekvent igennem hele siden, hvis du f.eks kigger på http://www.firstglass.dk/group.asp?group=2 - hvorfor er alle billeder ikke samme størrelse? Det ser rodet ud. Igen er baggrunden/den manglende fritlæggelse en smule uprofessionelt.

6.) Til sidst, så er forsiden en smule rodet, med de forskellige bannere/billeder/knapper.

Design er altid en smagssag, nogen kan godt lide blå mens andre foretrækker grøn. Jeg tager udgangspunkt i hvad jeg synes godt om, ikke sikkert at andre er enige med mig. Håber du kan bruge mit indspark til noget konstruktivt Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 18:40

mit umiddelbare indtryk: Logo/topbanner ser hjemmelavet ud. Skrifttypen samt skyggen i baggrunden er en dårlig kombo. jeres banner med teksten "en god vin fortjener..." har også dårlige grå skygger i baggrunden. Jeres produktbilleder på forsiden er gode. Dog ikke ølglasset, det er for mørkt. Og billederne for produkterne i produktgrupperne bør være samme størrelse.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 19:26

Tak for input, keep it coming, så tager vi hvert enkelt punkt til efterretning.

Mht. billedernes størrelse inde under hver kategori, dette er vi allerede i gang med :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)