Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Får du nok økonomisk ud af dit engagement på det svenske marked?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kom flere mil foran konkurrenterne for kun 99 kroner per måned.
Sørg for at dit setup er tilpasset det svenske marked og få mere værdi igen.

Mange virksomheder / e-shop butikker er det seneste år rykket over grænsen til Sverige, det sker ofte ved at man oversætter sin hjemmeside til svensk, og så er man kørende, der er dog et men.

Når en virksomhed starter op i Sverige på denne måde, så er det kun selvbetjeningskunderne man fanger, alle dem, der ønsker at tale med kundeservice bliver glemt, for mange af disse virksomheder tilbyder hverken svensk kundeservice eller et svensk telefonnummer.

Mange svenske kunder vil meget gerne handle med udenlandske virksomheder, men de har det som os selv, de vil gerne snakke med en de kan forstå.

Undersøgelser vi har lavet for vores kunder viser, at ved at tilbyde svensk talende medarbejdere i telefonen samt et svensk telefonnummer, så kan man øge antallet af henvendelser med op til det 10 dobbelte.


Et eksempel: Hvis en spansk virksomhed oversætter deres hjemmeside til dansk, for at sælge i Danmark, men samtidig beholder deres spanske telefonnummer på siden, så vil der være et stort antal kunder, der ikke vil kontakte virksomheden med eventuelle spørgsmål, men bare gå videre til en virksomhed med et dansk nummer. Dels fordi det er dyrere at ringe til nummeret, og dels fordi de ikke forventer at komme igennem til en medarbejder, de rent faktisk kan forstå og føre en samatale med. Derfor er det guld værd at tilbyde et lokalt telefonnummer og medarbejdere der taler sproget.


Tilbyd bedre service end andre danske e-shops: Tilbyd svensk telefonnummer og svensk kundeservice for kun 99 kroner per måned samt 6 kroner per opkald. Interesseret så send en PB til mig allerede i dag eller kontakt os www.nordiccall.dk
Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, men hvordan så med selv kunderådgivningen?

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve kunderådgivningen kan gøres på flere måder, alt efter hvor kompleks den er og hvor dybdegående spørgsmål kunden stiller. Vi vil hurtigt få opbygget et vist kendskab til virksomheden, der gør at vi kan svare på simple spørgsmål, og kommer der spørgsmål vi ikke kender svaret på, så kan vi fx sige at eksperten på området kun snakker engelsk/dansk, men de kan blive ringet op af vedkommende, eller vi kan få svaret på spørgsmålet og vende tilbage til kunden så hele dialogen foregår på svensk, og vi kan hjælpe kunden fra start til slut. De nøjagtige detaljer vil vi selvfølgelig aftale nærmere. 

Så at vi overtager den indledende kundeservice er ikke det samme som at I ikke yder kunderådgivning. Vores primære funktion er at yde service og sørge for at kontakten bliver skabt. Hvis man ikke har et svensk telefonnummer og svensk kundeservice, vil der ofte ske det at kunden slet ikke kontakter virksomheden, det sørger vi får at I får adgang til. Det er vores erfaring at svensk kundeservice vil give mange flere henvendelser og sikre at ingen bliver tabt heller ikke dem der ikke kan/vil tale engelsk/dansk.

Hvis du er interesseret i en dialog omkring mulighederne, så er du meget velkommen til, at skrive eller ringe på 70209404, så kan vi snakke om hvad der præcis er jeres behov.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)