Sørg for at dit setup er tilpasset det svenske marked og få mere værdi igen. Mange virksomheder / e-shop butikker er det seneste år rykket over grænsen til Sverige, det sker ofte ved at man oversætter sin hjemmeside til svensk, og så er man kørende, der er dog et men. Når en virksomhed starter op i Sverige på denne måde, så er det kun selvbetjeningskunderne man fanger, alle dem, der ønsker at tale med kundeservice bliver glemt, for mange af disse virksomheder tilbyder hverken svensk kundeservice eller et svensk telefonnummer. Mange svenske kunder vil meget gerne handle med udenlandske virksomheder, men de har det som os selv, de vil gerne snakke med en de kan forstå. Undersøgelser vi har lavet for vores kunder viser, at ved at tilbyde svensk talende medarbejdere i telefonen samt et svensk telefonnummer, så kan man øge antallet af henvendelser med op til det 10 dobbelte. Et eksempel: Hvis en spansk virksomhed oversætter deres hjemmeside til dansk, for at sælge i Danmark, men samtidig beholder deres spanske telefonnummer på siden, så vil der være et stort antal kunder, der ikke vil kontakte virksomheden med eventuelle spørgsmål, men bare gå videre til en virksomhed med et dansk nummer. Dels fordi det er dyrere at ringe til nummeret, og dels fordi de ikke forventer at komme igennem til en medarbejder, de rent faktisk kan forstå og føre en samatale med. Derfor er det guld værd at tilbyde et lokalt telefonnummer og medarbejdere der taler sproget. Tilbyd bedre service end andre danske e-shops: Tilbyd svensk telefonnummer og svensk kundeservice for kun 99 kroner per måned samt 6 kroner per opkald. Interesseret så send en PB til mig allerede i dag eller kontakt os www.nordiccall.dk |
Spændende, men hvordan så med selv kunderådgivningen?