Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde tekstil produktion i udlandet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gået med en unik ide indenfor boligtilbehør i et stykke tid nu, og overvejer virkelig at satse på det.

Jeg tænker at starte med en lille serie også udvide det til noget større med eget mærke, hvis det viser sig at være en ide der kan få succes.

Jeg mangler i den forbindelse en designer, der kan omsætte ideer, tegne og visualisere det, til fordelagtigt pris.

Er der nogen der kan anbefale nogle gode producenter af tekstil i udlandet der ikke koster en bondegård?

Samt en producent indenfor akryl, det må meget gerne være et billigt sted og god kvalitet/service.

Jeg tænker også på hvor jeg skal begynde i forløbet, har hverken erfaring med opstart af eget virksomhed, og kender ingen der har erfaring med det.

Jeg ved at min ide er noget unikt og nyskabende indenfor boligtilbehør,samt har kapital men aner intet om hvor jeg skal starte med.

Hvis jeg skal lave eget brand, hvordan kan jeg vide om at der ikke er andre der allerede der har det? Skal jeg allerede søge designbeskyttelse nu?

Vil meget gerne høre fra jer.

Med venlig hilsen

Bella.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:09

Hej

Jeg vil mene at du skal finde dig en agent i det område du ønsker at få fremstillet dine produkter. Det er noget af en mundfuld at stå med alene og desuden vil en lokal agent kunne forhindre dig i at handle med firmaer der eks. benytter børnearbejder, som desværre jo er ret typisk når der skal produceres billigt.

Jeg ved at der er nogen herpå Amino, der tilbyder denne service men kan ikke sætte navn på dem

Venligst

René Buch

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:33

Hej

Mange tak for rådet, vil tage det med i mit forløb.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)