Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så opstod der et mindre problem ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, forretningsmænd, iværksættere, selvstændige, alle der bare er med på en kigger ;)

Jeg er løbet ind et mindre problem i mit nyeste projekt, som jeg håber i måske kan hjælpe mig med :)

Jeg står og skal finde en grossist  til en række produkter, skulle jeg være så heldig at én af jer - eller flere kender til en fælles database for grossister, eller noget i den stil:) Jeg syntes jeg har søgt overalt på nettet.

- Bonus info: Jeg har et firma i forvejen, hvilket gør at jeg er i besiddelse af et CVR/SE - nummer, hvis dette skal bruges til en evt. database.

Venlig hilsen: Jeppe G.

God søndag til jer alle, smil til verden og denne smiler tilbage til dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Jeppe G:
Jeg står og skal finde en grossist  til en række produkter, skulle jeg være så heldig at én af jer - eller flere kender til en fælles database for grossister, eller noget i den stil:) Jeg syntes jeg har søgt overalt på nettet.
Ka' du være bare en aaaanelse mere specifik? Hvilken branche?

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Coldit Skrevet kl. 16:23

Jo det burde jeg nok kunne :)

Det er i 'sex' branchen altså salg af den slags produkter, nu er det dog i den milde ende, som glide creme, 'mildt' sexlegetøj, kondomer i alle slags. :)

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 16:23

Jeg kan da sagtens forstå det er svært for dig, det er akkurat ligeså svært for os andre, hvis du ikke har flere informationer.....

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Fra  Coldit Skrevet kl. 16:24

Korrekt ^^ :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)