Vi har lige lanceret en ny side som sælger t-shirts til alt slags arbejde. Her kan man bestille t-shirts med og uden logo tryk. Vi går op i at det skal være nemt at bruge hjemmesiden og at man hurtigt kan komme i kontakt med os.
Siden er lavet i et enkelt design, som er tilpasset til de fleste skærmopløsninger.
Men nok med mit snak om siden, jeg vil nemlig meget gerne høre jeres mening om siden. Er der noget i savner? Hvad vil være til stor hjælp for jer?
Jeres website fremstår flot og professionelt i designet, men hvor er produkterne?
Jeg tror det er de færreste som vil udfylde jeres formular om et uforpligtende tilbud ud fra den ekstremt sparsomme information som er på sitet.
I kan med fordel tilføje:
- Billeder af jeres produkter - Beskrivelser af produkterne. Kvalitet, pasform, størrelser etc. - Produktionsteknik - Priseksempler - Leveringstid ("Hurtigst muligt" - hvad er det?) - Eksempler på logotryk I har lavet. - Positive udtalelser fra kunder. - Virksomhedsoplysninger: Hvem er I? Hvor holder I til? Hvad er jeres kompetencer? Adresse, mail og telefonnr.
Jeres website fremstår flot og professionelt i designet, men hvor er produkterne?
Jeg tror det er de færreste som vil udfylde jeres formular om et uforpligtende tilbud ud fra den ekstremt sparsomme information som er på sitet.
I kan med fordel tilføje:
- Billeder af jeres produkter - Beskrivelser af produkterne. Kvalitet, pasform, størrelser etc. - Produktionsteknik - Priseksempler - Leveringstid ("Hurtigst muligt" - hvad er det?) - Eksempler på logotryk I har lavet. - Positive udtalelser fra kunder. - Virksomhedsoplysninger: Hvem er I? Hvor holder I til? Hvad er jeres kompetencer? Adresse, mail og telefonnr.
Håber du kan bruge det til noget...
Hej Mathias
Tak for dit svar! Det er helt sikker noget jeg kan bruge.
Ja, vi har været lidt sparsomme med beskrivelserne da vi er i tvivl om hvilken informaion den enkelte kunde har brug for at vide om produktet.
Thomas der er en slå fejl på din forside i det felt der hedder "sådan bestiller du" Har du problemer så tager vi ogås gerne din bestilling. Du skal lige have byttet rundt på Å og S i ogås
15 års erfaring med kritiske kunder som vil Eks se tidligere bestilte logoer, blot en lille ting
Jeg er meget taknemmelig for at du deler din erfaring med mig. Hvis jeg har forstået det rigtigt så mener du at en one-page side ikke vil fungere da man ikke kan gå i dybden med sine produkter?
Hvis I kun skulle sælge én bestemt slags t-shirt er onepage fint. Men som jeg læser det, har I alle slags t-shirt. Hvis jeg var kunde ville jeg gerne vide præcis, hvilken slags t-shirts I har, hvordan de ser ud samt billede og pris osv.