Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekspertviden om E-commerce søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Læser,

Jeg søger et par gode råd fra en eller flere personer der her erfaring med viden om en solid INTEGRERET e-handelsløsninger. Målet er at få et system som er super effektivt og fleksibelt og som kan tilpasses efter vores specifikke behov uden at man hele tiden skal hyre en programmør til 1500 dkk i timen.

KORT:

Jeg ejer en fornuftig størrelse eksportvirksomhed med eksport til mere end 70 lande. Vi sælger pt. kune til forhandlere og distributører. Slutbruger salg er i støbeskeen.

Vi har egen webserver ude i byen. Vi har i virksomheden en Navision server hvor al fakturering sker i gennem. Kunder placere enten ordre via tlf, email eller på webshoppen. Et import / export program søger for at data fra Navision-serveren løbende opdateres til hjemmesiden med valutakurser, faktura data, lager data, vores eget "hjemmelavet" CRM system 7 faktisk ret godt - (webbaseret) osv. Når der kommer en webordre copy / tastes ordren mere eller mindre manuelt ind i Navision hvor fra alt faktureres. Track & Trace samt udsendelse af faktura sker også manuelt. Hele bogholderiet køres også vi bogholder inde i Navision C5.

Med udgangpunkt i at ordretilgangen alt andet lig vil være en del større fremadrettet og antallet af ordre vil være på nogle hundred ordre om dagen giver det mening at tænke fremadrettet for at scanne market for hvad andre gør? og hvordan andre håndtere selv store mængde ordre i systemet. Her tænker jeg på alt lige fra hvordan lageret køres med stregkodescannere, ordre mere eller mindre automatisk flyder igennem systemet (fra webordren placeres til faktura printes) og til kunden hele tiden løbende holdes orienteres med statusopdatering (gerne på mail el) til evt. SMS beskeder modtages når pakken er klar til afhentning på nærmeste posthus / GLS-afhentningsadresse osv osv osv... En integration til et anerkendt øko.system vil være at foretrække.

DERFOR....

- Er der nogen herinde som har erfaring fra større webshops / e-commerce sites med større volumer af daglige ordre ???!!!! Hvordan har I klaret denne integration.

- Findes der et færdigt e-commerce system som kan det hele day-1 eller findes der et system hvor til man kan skræddersy alt efter behov og hvor det fungere optimalt og er afprøvet selv på større sites ???

- Hvis der findes et rigtig godt system som opfylder mine behov vil det være optimalt om det også har et interface til et velanset økonomisystem, eller er det hele integreret (tror jeg næppe) ?

Håber I her inde kan hjælpe. 

De bedste hilsner.

Jens

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg rettede lige din overskrift. Der er ingen grund til at skrive alt med versaler.

Venlig hilsen

Hans

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Altså udfra hvad du skriver, så mener jeg sagtens at jeres NAV kan håndtere det hele, også fremadrettet. Med magento B2B og B2C salg, kan det sagtens køres via NAV automatisk incl. fragtmodul (Consigner) med advisering m.m. Side løbene kan de andre specs. sagtens håndtere forretningen fremadrettet også. Men at kunne finde en day 1 løsning på dette er utopisk i mine øjne. Diverse NAV løsninger er baseret på et samlet tilbud hvor efter tilretninger burde kunne gøres mindre end 1500.- dkk i timen. Denne kombi håndtere adskillige ecommerce forretninger med langt over 100-200 ordre pr. dag.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Vi har flere Magento certificerede udviklere der har erfaringer fra større installationer. De er dog noget billigere end 1500 da hele teamet sidder i Østeuropa. Vores timepris er ned til 300DKK (for en certificeret Magento udvikler).

Kontakt mig gerne på "rl SNABEL-A getashop.dk" for at høre nærmere.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Du har en del manuelle processer, der aagens kan optimeres - ting som at sidde og taste ordrer manuelt må godt nok være gift for bundlinien. Der vil på sigt kunne spares store summer på automatisering af disse processer. Vi kører selv en Magento løsning, der er koblet op med e-conomic, lagersystem og consignor. Lagersystemet holder magento opdateret med lagerstatus, magento opretter fakturaer i e-conomic, magento sender ordrer til vores pakkesystem ( scanner / stregkode system )  Consignor klarer kontakten til speditører og opdaterer igen magento, der udsender tracking mails. Vi har valgt at bruge magento som omdrejningspunkt, hvor andre vælger deres økonomi system.

Jeg tror ikke du finder en færdig løsning - men sørg for at få lavet en fornuftig krav specifikation på dit projekt, og pas så på pengene - synes at de projekter jeg har hørt om med de store økonomi systemer har det med at tage meget længere tid end planlagt og koste mange flere penge.

Tilmeldt 5. Aug 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dines,

Mange tak for dit indlæg. Det lader til du ved hvad du snakker om :-).

Kan jeg gi dig et kort ring ?

 

Hilsen,

 

Jens

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Det kan vi da godt finde ud af - jeg har lidt rigeligt at se til for tiden, men kan du ikke smide dit nummer på daniel@temashop.dk,
så vil jeg da gerne lige give dig et ring sidst på ugen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)