Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan alt sælges på nettet ? - Golfbolde er da en gak gak ide!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle sammen,

Overskriften siger vel alt.J eg får tit gode ideer synes jeg selv, men efter jeg  får tænkt lidt over dem, så synes jeg alligevel ikke de er gode!

Men hvordan afgøre man om en ide er god eller dårligt ?. Jeg vil f.eks ALDRIG have drømt om at sælge golfbolde på nettet. Der er jo ikke mange som spiler golfe, og vejre i DK er heller ikke råbe Hurra for !

Men men alligevel er det lykkes en herinde, at sælge golfbolde på nettet.

Handler det om markedsføring

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

JustHigh:
Der er jo ikke mange som spiler golfe, og vejre i DK er heller ikke råbe Hurra for !

Jeg tror du undervurderer antallet af golfspillere i i DK

Faktisk er der over 150.000 aktive spillere mens der er 350.000 fodboldspillere.

Jeg synes faktisk det er pænt mange mennesker :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 4 person

Det handler ikke om idéen men om udførselen.

Du kan sælge ALT, hvis du gør det rigtigt.

.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som også skrevet, vandvittigt mange golfspillere i Danmark. Ikke alene er der et stort antal golfspillere, det er også et MEGET passioneret folkefærd.

Til det kommer så også, at det er en meget dyr hobby netop i qua af de mange bolde, der årligt mistes på golfbanerne.

Så der har du allerede 3 parametre for, at kunne analysere dig lidt videre med nogle ideer:-)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Justhigh

Jeg er selv golf-spiller. Når vi snakker bolde, så handler jeg dem nede i min lokale golf klub eller golfexperten. En golfbold er ikke bare en hvilken somhelst bold. Der er meget stor forskel på dem.

Hvis jeg skulle tage og købe dem på nettet, så var det fordi jeg kunne få dem billigt, meget billigt. Jeg giver pt. 250 kr for 70-second-soterings bolde. Meget pæne, og ser næsten helt nye ud.

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej JustHigh,

Når personer finder på idéer til produkter eller services, så opstår det normalt på baggrund af:

1) De har set et "hul i markedet", der løser en problemstilling hos forbrugeren (golf gutten tilbød billige brugte golfbolde til golfspillerne).

Det kan være en ny løsning, der ikke er set før. Men det kan også være en forbedring af eksisterende løsning.

2) De ønsker at "forbedre" tilværelsen hos forbrugeren med deres produkt. Her er der typisk tale om et produkt, som for at den/det skal blive succesfuld, så skal der ændres vaner hos forbrugeren. Dette er klart en udfordring, men det kan lade sig gøre. - Bare se iPad. I starten vidste man ikke helt hvordan, at man skulle integrere den i ens hverdag. Nu kan man nærmest ikke leve uden den. Wink

Mht. dine ideer så start med at spørge dig selv, om du har lyst til at bruge flere måneder, måske år på din ide? Nogle gange tager det tid, før det bliver en succes. Andre gange går det hurtigt.

Når du finder en ide, som du er villig til at bruge en masse energi på, så spørg evt. din nærmeste om noget feedback. Evt. samlever, familie, venner og andre du føler du kan stole på.

Det kan være, at de finder nogle huller, som du skal arbejde på, inden du går videre med din idé.

Hvis fx din familie er målgruppen for dit produkt mht fx alder og køn, så husk også at spørge, om de ville købe dit produkt og for hvor meget. Jo mere feedback desto bedre. Husk at sig at de skal være ærlige (også selvom det ikke altid er rart at høre). Det giver dig det bedste udgangspunkt mht forbedring/optimering af din ide.

Held og lykke med dine ideer! Smile

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange sælger det de selv syntes er et godt mærke eller nogle produkter de selv bruge og er glad for disse produkter, fordi de giver dem en eller anden form for ekstra god livsglæde, som du selv skriver ville du ikke aldrig sælge golfbolde, men det gør jeg f.eks i min shop fordi jeg selv elsker Wilson Golfbolde og jeg selv er en af de mange golfspiller i Danmark. Jeg kunne ikke finde på at have søbolde i min butik da jeg ikke selv gider spille med en gammel brugt golfbold.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)