Hej Amino Har længe gået med tanken om at have min egen webshop, og har derfor prøvet at føle efter hvad jeg har lyst til at handle med. Jeg er nået frem til en idé indenfor tøjbranchen, men ved ikke om jeg tager munden for fuld, idet der er 1000 webshops med tøj. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få fat i en leverandør, skabt en webshop i det hele taget er jeg totalt grøn indenfor iværksætteriet. Søger derfor nogle basale råd, eller vejledning - håber der er nogen der gider bruge tid på at besvare nogle af mine spørgsmål/bekymringer så jeg kan komme igang! Mvh. Steffen |
Steffen1611:Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal få fat i en leverandør
Det er lidt umuligt at rådgive om, når du ikke beskriver, hvad det er for noget tøj, du vil sælge. Er det til mænd, kvinder, drenge, piger, bestemte aldersgrupper, dyrt/billigt tøj, skal du producere selv eller nogle bestemte mærker?
Steffen1611:skabt en webshop i det hele taget er jeg totalt grøn indenfor iværksætteriet.
Prøv og brug søgefunktionen her på Amino. Der findes 1000 vis af tråde om emnet.
Jeg har skrevet helt kort her, hvordan du kan komme billigt i gang med en webshop. Søg på Youtube og Google efter Magento eller Prestashop, der findes mange guides til, hvordan du sætter en webshop op. Spørg herinde, når du har spørgsmål.
Lyt til nogle podcasts på disse sider og få noget inspiration: pottercut.dk, the industrious geeks og thorborg.tv