Jeg har lige fået nyt tema på min hjemmeside. Så ville lige høre hvad i synes om det ? Og hvad kan jeg gøre mere for at komme højere op på google's liste ?? Min hjemmeside : www.tilbudsvognen.dk Hilsen Dennis :) |
Hej Dennis
dennis90:Jeg har lige fået nyt tema på min hjemmeside.
Så ville lige høre hvad i synes om det ?
Jeg savner et klart førstehåndsindtryk af, hvad siden går ud på. Det kan hjælpes ved at skrive en kort tekst under logoet, hvad du tilbyder.
Synes ikke billederne på slideren er af god kvalitet, og jeg savner både tryghed og call2action. Billederne ser ud til at være noget, der bare er hentet gratis på nettet.
På den ene slid står der: "Har du brug for maler?" - hvis ja, hvad gør jeg så? Når jeg trykker på billedet, kommer jeg bare tilbage til forsiden.
Når jeg scroller længere ned på siden, finder jeg ud af, hvad den nogenlunde går ud på, men jeg savner igen call2action. Hvad vil du have mig til at gøre?
I udfyldningsformularen er der ingen fokus på tryghed. Hvor er kundeservice, hvordan kommer jeg tilbage igen, hvad nu hvis jeg har nogle spørgsmål?
"Om os" siden ser ikke særlig gennemført ud... "7 faggrupper" - jeg kan kun komme op på 4. "Efter nogen 1-2 dage" hænger ikke helt sammen. Hvem er vi? Hvem står bag siden? Hvordan får jeg kontakt til jer?
Hvad skal søgefunktionen bruges til?
Footeren ser lidt tom ud.
I burde få lavet en brugertest, så i kan få nogle flere øjne på siden.
dennis90:Og hvad kan jeg gøre mere for at komme højere op på google's liste ??
Få noget viden om SEO/Søgemaskineoptimering - du kan lytte til the industrious geeks, Pottercut, hente light versionen af SEO-LEX, følge med bloggen her på Amino, tilmeld dig ventelisten på Marketers og tilmeld dig wizzi.dk.