Utrolig fed side, alt klinger bare sammen. |
Anders Toft Braun:Utrolig fed side, alt klinger bare sammen.
Tusinde tak, Anders. Det er jeg meget glad for, at du synes!
Utrolig fed side, alt klinger bare sammen. |
Tusinde tak, Anders. Det er jeg meget glad for, at du synes! |
Fedt - cool med sådan en kommentar, nu hvor du selv ejer en webbureau! ;) |
Hehe - jeg kan selvfølgelig også blive overrasket og lære noget nyt ;-) |
Flot side - og godt gået, når du nu ikke har så meget kendskab til Wordpress. Én ting... Når jeg går ind på kontaktsiden, så står der "Du kan ikke sende flere beskeder i dag. Prøv eventuelt på info@kvalitetstekster.dk", hvilket virker lidt mærkeligt, når jeg altså ikke har sendt nogen beskeder, og det er mit første besøg på siden (jeg bruger Safari på Mac). Og så er der et par steder i teksten "Hvem er vi", hvor jeg studsede over sproget. Eksempler: "Gennem sit freelance arbejde fik han en bred kundebase, og erfaring med en masse forskellige typer opgaver." 1. Freelance arbejde - er det ikke i ét ord? eller ser du "freelance" som et tillægsord? 2. Skal det komma være der, når der ikke er hverken subjekt eller verbum i sidste sætningsled? "Hos Kvalitetstekster arbejder vi til at kunden er tilfreds, og kræver naturligvis heller ikke betaling før." 1. Jeg studser ved "til at" - er det jysk? 2. Her ville jeg gerne have et komma mere: "Hos Kvalitetstekster arbejder vi, til kunden er tilfreds, og kræver naturligvis heller ikke betaling før." MEN: Jeg er ikke selv tekstskribent, og det er muligt, at min kommatering m.m. er forældet. Jeg lærte grammatisk komma i skolen, og jeg har ikke styr på, hvad der ændrede sig med de nye kommaregler. Så måske har du ret - jeg kan kun sige, at jeg studsede over det. |
Hej Røde1orm! Jeg får lige set på det hele. Tak for super feedback :)! |