Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruge materiale til fordel for dem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg vil bruge noget materiale som billeder, åbningstider for en anden forretning og dermed reklamere for dem. Altså feks at tage nogle billeder fra det locale diskoteks hjemmeside og bruge det på ens egen men for at promovere diskoteket.
Hvordan er lovgiviningen med hensyn til det?
Jeg gætter på der er nogle komplikationer. Men så er jeg måske nødsaget til at kontakte diskoteket førend jeg bruger deres billeder og tekst på en hjemmeside der promoverer dem?

Tak

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 18:21

Ja, du er nødt til at kontakte dem og spørge om lov til at bruge billeder og tekst. Du må gerne skrive oplysninger om dem selv, men ikke bruge noget af det de har lavet. Men hvis det udelukkende er for at promovere dem, så er de vel også interesseret i det?

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 18:52

Ja det skulle jeg mene, men måske det er fornuftigt at give dem et kald først. De siger nok ikke nej

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:57

Sims:

Ja det skulle jeg mene, men måske det er fornuftigt at give dem et kald først. De siger nok ikke nej

Du skal absolut kontakte dem først - og sørg for at få skriftlige aftaler.
Og forbered dig godt på at præsentere, hvordan de bliver promoveret. De vil helt sikkert stille op med en del skepsis, når du tilbyder noget gratis. De vil automatisk tænke - "hvad har han selv ud af det?" og "er det noget, vi vil være en del af?" - så selvom du får det til at lyde som om, det kun er en fordel for dem, så skal du forberede dig lige så godt som ved et almindeligt salg.

Hvad er der i grunden i det for dig? 

Venlig hilsen

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)