Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at programmere en mobil app til IOS a la Instagram eller Pinterest?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle programmører

Jeg kunne godt tænke mig jeres bud på, hvad ovenstående ville koste for en programmør at programmere?

Her skal det tages i betragtning at det nye design og flowchart er udviklet.

Vil også gerne vide om I kender til nogen dr ville have kompetencerne og tiden til, at udvikle en ny social app som disse. Selvfølgelig med differentierede funktioner.

På forhånd tak og god weekend.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 09:55

Hvad koster en bil ala en taxa?

Det er jo et spørgsmål der er umuligt at svare på, du skriver det skal være ala instagram, men med differentierede funktioner - well, så er det jo ikke helt instagram.... Du kan ikke svare på sådan et spørgsmål, du kan få den til 100 kr, eller 100.000...

http://www.amino.dk/forums/t/212001.aspx

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 11. Oct 12
Skrevet kl. 11:14

Det er da på ingen måde umuligt at svare på hvad en bil ala en taxa koster. Lad os sige, at det er en person der intet ved om det, så ville man skrive, at taxaer kan rangere fra ca. 200.000 til 500.000. Så hvis vi kan komme tilbage til mit spørgsmål, hvad koster en app som Instagram at programmere? For at gøre det nemmere, så kan vi sige, at den skal have PRÆCIS de samme funktioner?

På forhånd tak.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:42

glants:
hvad koster en app som Instagram at programmere? For at gøre det nemmere, så kan vi sige, at den skal have PRÆCIS de samme funktioner?

Læs mere her, men udvikling af en app, er kun en lille del af den kapital du skal have med i dine planer. 

Tilmeldt 11. Oct 12
Skrevet kl. 11:47

Tak for svaret Juul

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 21:41

Selve kopi app'en af instagram kan jeg skaffe dig for 250$ ser det ud til....mangler du en programmør fra Indien til at ændre i koden, kan jeg henvise dig til en samarbejdspartner som kan løse opgaven for ca. 25-30$ i timen. Bare send mig en pm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)