Har nogle produkter jeg godt kunne tænke mig at sælge. Ca 4-5 produkter, og have dem liggende på en webshop, som kunder som kommer ind, kan købe derfra.
Hvilke muligheder har jeg? Få en udvikler at lave noget fra bunden, er ikke hvad jeg er ude efter - siden der er en del løsninger idag som fx Shopify.
Håber i vil komme med nogle gode alternativer at vælge imellem.
Det skal siges at jeg vil helst ikke sidde med al mulig NETS aftale osv, men bare hurtigt gå igang og tage imod betaling gennem fx Paypal.
Shopify koster et månedligt beløb i abonnement + en 1–2% af hver ordre, alt efter dit abonnement.
Det er vel næppe en "hel masse"
Hvis man kigger på hvad man får for pengene, så er det faktisk ganske billigt.
Til en shop med få produkter, så tag et kig på det (gratis) design themes på http://themes.shopify.com/#feature=single-product-themes
Er enig i at Shopify er et fint produkt, men det er samtidig begrænset, og jeg synes alligevel at abonnementet samt de procenter kan løbe op i mange penge, samtidig med, at der ikke er et hav af design, at vælge i mellem.
Benytter du ditwebhotel får du det nemt installeret, med 1 click installationer, for kun 5 kr. pr . måned for 3 GB lagerplads - har du allerede et domæne kan det flyttes eller har du allerede et webhotel kan du installere det selv se prestashop.com det er et gratis og lige til.
Jeg har en Wordpress udvikler der mangler referencer, vi kan derfor tilbyde dig at sætte en Wordpress shop op næsten gratis.
prisen afhænger lidt af hvilket tema domæne og plugins du skal bruge men en ren pris på shoppen kunne ca være 500kr :-) det er da vist dagens gode tilbud på amino.dk