Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel webshop med mindre antal produkter ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Har nogle produkter jeg godt kunne tænke mig at sælge. Ca 4-5 produkter, og have dem liggende på en webshop, som kunder som kommer ind, kan købe derfra.

Hvilke muligheder har jeg? Få en udvikler at lave noget fra bunden, er ikke hvad jeg er ude efter - siden der er en del løsninger idag som fx Shopify.

Håber i vil komme med nogle gode alternativer at vælge imellem.

Det skal siges at jeg vil helst ikke sidde med al mulig NETS aftale osv, men bare hurtigt gå igang og tage imod betaling gennem fx Paypal.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:33

Hej Adam,

Shopify er faktisk et udmærket produkt, men man skal huske på, at Shopify tager en hel masse gebyrer, og det kan godt blive dyrt over en lang periode.

Jeg vil anbefale Wordpress til dine krav, da det er simpelt, men også et kvalitets produkt, og nemt at administrere.

Hos Simpel Media kan vi tilbyde en sådan shop, fra 699. Alt efter hvilke behov du har. Naturligvis inkluderet PayPal integreret, som du selv nævner.

Du kan kontakte os over privat besked, også kan vi lige finde ud af noget, eventuelt lige snakke sammen over telefon.

Med venlig hilsen Emil Christoffersen

Tilmeldt 8. Nov 13
Skrevet kl. 21:48

Hej,

Tak for dit bud.

ER der andre alternativer at gøre dette på ?

Fra Låsby
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 30
Fra  QP Finans & IT Skrevet kl. 22:03

Hej Adam

Der er mulighed for at bruge Prestashop eller Wordpress. Personligt ville jeg anbefale Prestashop til dig.

Det er nemt og gå til, og kan nemt samarbejde med PayPal.

Skal du have hjælp til opsætningen, giv mig gerne en besked, så giver jeg også gerne et uforpligtende tilbud på det ;-)

God fornøjelse! 

/Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:14
SimpelMedia - Emil Christoffersen:

Shopify er faktisk et udmærket produkt, men man skal huske på, at Shopify tager en hel masse gebyrer, og det kan godt blive dyrt over en lang periode.

Shopify koster et månedligt beløb i abonnement + en 1–2% af hver ordre, alt efter dit abonnement.

Det er vel næppe en "hel masse"

Hvis man kigger på hvad man får for pengene, så er det faktisk ganske billigt.

Til en shop med få produkter, så tag et kig på det
(gratis) design themes på http://themes.shopify.com/#feature=single-product-themes

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:17

Ole Thorup:
Shopify koster et månedligt beløb i abonnement + en 1–2% af hver ordre, alt efter dit abonnement.

Det er vel næppe en "hel masse"

Hvis man kigger på hvad man får for pengene, så er det faktisk ganske billigt.

Til en shop med få produkter, så tag et kig på det
(gratis) design themes på http://themes.shopify.com/#feature=single-product-themes

Er enig i at Shopify er et fint produkt, men det er samtidig begrænset, og jeg synes alligevel at abonnementet samt de procenter kan løbe op i mange penge, samtidig med, at der ikke er et hav af design, at vælge i mellem.

Mvh Emil Christoffersen

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:42

AdamNielsen:
gennem fx Paypal.

Der anbefaler prestashop for tidligere kommentar, det vil jeg tilslutte mig.

1. er at prestashop er super nemt at arbejde med

2. den har paypal der nemt opsættes. GRATIS

3. ang. seo mm alt er lige til.. 

Benytter du ditwebhotel får du det nemt installeret, med 1 click installationer, for kun 5 kr. pr . måned for 3 GB lagerplads - har du allerede et domæne kan det flyttes eller har du allerede et webhotel kan du installere det selv se prestashop.com det er et gratis og lige til. 

Håber det hjælper dig lidt..

Fortsat god aften

TomN

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:03

Hej Adam

Jeg kan som flere andre i tråden også varmt anbefale PrestaShop (bruger det selv i min badmintonshop).

Hvis det skal være simplere, så prøv at tage et kig på MarketPress, der er et nyt e-commerce plugin til WordPress.

Jeg har lige prøvet at lege lidt med plugin'et på www.rikz.dk (en del af min datters eksamensprojekt), og det virker meget lovende.

Dbh. Elund

Tilmeldt 8. Nov 13
Skrevet kl. 22:55

Mange tak.

Så alternativerne summere sig op i endten PrestaShop (gør-det-selv eller få nogen til det) eller Shopify.

Vil kigge nærmere på begge og se hvilken der fanger mig mest :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 23:38

Hej Adam

Jeg har en Wordpress udvikler der mangler referencer, vi kan derfor tilbyde dig at sætte en Wordpress shop op næsten gratis.

prisen afhænger lidt af hvilket tema domæne og plugins du skal bruge men en ren pris på shoppen kunne ca være 500kr :-) det er da vist dagens gode tilbud på amino.dk

Du kan finde temaer til Wordpress Woocomerce HER

Du kan kontakte mig på tlf 52957520 - skype roop.dk - mail olekvist@roop.dk

PS. vi udvikler også Magento og joomla shops til gode priser

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)