Efter i lang tid ikke at have haft tid til andet end mine webshops gallashoppen.dk og headcovers.dk har jeg den seneste tid haft lidt tid ved siden til et nyt projekt som jeg rigtig gerne vil have lidt feedback på. Det drejer sig en service hvor jeg vil tilbyde folk ekstremt billige logoer som er designet så de matcher deres virksomhed unikke profil. En af årsagerne til at de kan få et professionelt logo så billigt er at bestilling foregår via en bestillingsformular der gør at alle informationer gerne skulle være på plads fra start af, og uden tidskrævende kommunikation. En beta af siden findes indtil videre på dev.getlogo.dk, hvad synes i, vil hellere end gerne høre hvad jeg går forkert, så ikke hver bange for at komme med din ærlige mening?
Jeg er klar over at paypal betalingen ikke er sat op, men udover det skulle den gerne være tæt på færdig lad mig høre hvad i synes.
P.S da jeg rigtig gerne vil have nogle flere referencer vil jeg gerne tilbyde alle aminoer et logo til 300 kr. i stedet for 500 kr. her indtil siden går live hvis det kunne have interesse så bare skriv her i tråden eller send en besked via hjemmesiden.
Nu har jeg kigget lidt rundt på siden og har et par kommentarer:
Under tilvalg (3 logoer) - "Hvis du vil være helt sikker på at få det perfekte logo, så vælg dette tilvalg"
Så hvis ikke jeg vælger de 3 logoer, er jeg ikke sikker på at få et perfekt logo? Tror I skal arbejde lidt med teksterne, så ikke I får skræmt nogen væk på den konto. Det er lidt gennemgående igennem teksterne på siden - de burde nok blive justeret en kende, så budskabet er mere præcist.
Ikonerne under tilvalg og under kontakt (Indkøbskurv, pil, flueben og konvolut, pil, telefon)
Forstår ikke helt deres hensigt - de er ikke klikbare, og der er ingen tekst eller andet til at supplere hvad de reelt set gør.
Det kunne måske være hensigtsmæssigt at beskrive hvilken process der forløber når jeg har trykket "køb logo". Hvordan kommunikeres der? Hvordan griber I opgaven an? Kan jeg forvente løbende respons eller får jeg pludselig et logo i min indbakke? Laver I logoerne i vektorform?
Mangler noget information om hvem firmaet egentlig er. Der er ikke andet at finde end et CVR nummer og diverse kontaktinformationer - men ikke noget om firmaet bag.
Håber det kan bruges til noget,
Fortsat god weekend.
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Det er flot side I har lavet. Jeg har dog et par kommentarer.
1. Så længe I har relativt få referencer, er der vel ingen grund til at have 8 felter med referencer. Jeg synes I kommer til at understreger, hvor FÅ referencer I har i steder for, hvor MANGE I har. I kunne evt. bare kalde det "Eksempler" også lave 8 fede eksempler på logoer.
2. Jeres bestillingsmenu er noget overvældende at se på. Kan den måske dels op i flere faner (dvs. man udfylder noget og trykker næste) eller skæres ned. En potentiel kunder kan let blive afskrækket af, hvor meget han/hun skal tage stilling til for at foretage en bestilling.
3. Jeg synes nogle af jeres tilkøb har karakter af at ville vride ekstra kroner ud af kunderne (f.eks. tilkøb af favicon). Det er selvsagt meningen med det hele at få penge fra kunderne, men det er aldrig smart, at ens kunder føler de bliver "nickel and dimed".
1. Jeg kan godt se hvad du mener med teksten, jeg selv er ikke super i skriftlig kommunikation, så alle inputs der er super, regner med til sidst at finde en der kan "omformulere" dele af teksten hvis ikke alt tekst.
2. Ikonerne er enlig bare tænkt som noget der skal fylde lidt så man ikke ser flere menu punkter på en gang, men kan godt se hvad du mener.
3 og 4 gode input, det vil jeg se om jeg ikke kan flette ind.
2. Det har jeg allerede tænkt over tror i hvert fald jeg prøver også at lave en fler steps bestillingsform også ser hvad der konvertere bedst
3. Jeg kan godt følge din pointe, men når jeg sælger et logo så billigt som jeg gør, kan jeg udover en professionelt og unikt logo ikke tilbyde ret meget mere gratis oveni. Synes det er et oplagt tilkøb og til 100 kr. er det jo heller ikke alverden.