Hvor lang tid bruger det offenlige på at se fakturaer og få dem betalt efter jeres erfaring?
Jeg har ud sendt 3 stk fakturaer til offenlige instanser med EAN NR. via. Dinero. D. 1/11 og d. 5/11 Ifølge Dinero er der er stadig ingen, der har set deres faktura. Hvad er jeres erfaringer med det offentlige?
Jeg havde også en formodning om, at det vil tage ca 30 dage før man får betalingen, ligegyldigt hvad man skriver af betalings frist. Men virker funktionen med, at man kan se om kunden har set fakturaen, ikke med EAN nr. i Dinero? For det er en smart funktion til "alm." kunder.
Jeg havde også en formodning om, at det vil tage ca 30 dage før man får betalingen, ligegyldigt hvad man skriver af betalings frist. Men virker funktionen med, at man kan se om kunden har set fakturaen, ikke med EAN nr. i Dinero? For det er en smart funktion til "alm." kunder.
Hej Søren
Nej desværre, det skal vi har fjernet når man bruger EAN, der kan vi ikke følge en faktura. Det jeg hører er at det offentlige typisk er en måneds tid om at betale.