Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver nogle indlæg slettet? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Var lige inde og kigge de seneste debatter igennem som jeg har deltaget i for at se om der var kommet nye svar etc, og så falder jeg over at én af dem var blevet slettet - og det undrede jeg mig lidt over.

Nogen gange er de bare lukket for folk som ikke er plus, så det har jeg fuld respekt for - skal også snart være plus, men selvom det "kun" er 123,75kr, så har jeg lige pt en masse andre ting som jeg bliver nødt til at vægte højere :( Men det kommer nok en dag! :)

Men men men..

Linket er helt dødt nu, og tænker om det var fordi at det var reklame for en virksomhed? Nu tilbød virksomheden gratis hosting - men der var ikke umiddelbart noget profit for øje, udover hvis man valgte andre større løsninger. Så fandt jeg dog ud af at de havde meget høje pings og kommenterede derfor dette, da det vil være meget relevant for nogle sider - men for andre som bare vil lege eller ikke havde penge til et webhotel er det måske mere ubetydeligt.

Så jeg så det faktisk med 2 par briller.

1: Virkeligt fedt for folk som "bare" ville prøve sig frem, eller ikke havde behov for en side med hurtig respons.
2: Der måtte være en "hage" ved det siden det var gratis. (intet i verden er gratis!)

Men alt i alt så var det jo faktisk fint for iværksættere uden de store krav, at kunne benytte sig af en gratis service. Så synes måske det var lidt ærgerligt den blev slettet, da der uden tvivl var nogen der kunne have fået glæde af det. Det er jo et frit valg om man vælger at betale for en større løsning.

Ovendt set, så kommer jeg til at tænke op om det var min besvarelse der har påvirket at den blev slettet fordi at virksomheden ikke så det som ret god reklame med de høje pings. Men så er det måske lidt dårlig stil at slette det, da det naturligvis er en relevant information for folk som er på udkig efter webhotel.

Go' fredag derude drenge og piger!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlæget blev ikke slettet, det blev deaktiveret.

Grunden til dette blev gjort, var at det var et tilbud, og det kræver plus-medlemskab at smide tilbud på Amino, også selvom det er et 'gratis' tilbud.

Såfremt personen bag indlæget betaler et plus-medlemskab vil indlæget automatisk blive 'aktivt' igen, og kan ses.

Så grunden er, at der er en regl på Amino, der gør man skal smide lidt penge til Amino, for at lave reklame, hvilket jeg nu syntes er meget fair! Man får jo heller ikke en reklame på BT gratis Big Smile

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)