Jeg skal ind og lave min momsopgørelse på SKAT.dk. Men hver gang jeg logger mig på, kan jeg ikke få lov til at lave noget. Altså jeg kan ikke komme ind og skrive noget ind :-(
du forklarer ikke problemet. Kan du ikke logge på eller kommer du ind og ser du er logget ind som din virksomhed?
Hvis du ikke kan, så er der jo et problem med din signatur eller du skal prøve en anden browser
Hvis du kan logge ind men ikke se punktet moms, så skal du ned i rettigheder og tildele dig selv en række indberetnigsrettigheder, herunder moms - så vil punktet dukke op ved næste indlog
Det er der problemet ligger. Jeg har prøvet at tildele rettighederne, men det er som om den ikke gemmer. Så hver gang jeg går ind igen, så har jeg ingen rettigheder..
Hvis du ringer til SKAT, så kan de hjælpe dig igennem punkt efter punkt med, hvordan du tildeler rettigheder. Det er nogle svære steps, synes jeg, og derfor anbefaler jeg, at du ringer og ikke gør det selv. Desuden kan du forhåbentlig få udskudt fristen, da du har tekniske problemer.
Mvh Niklas Andersen (Ejer og webudvikler nikweb.dk)
Jeg havde samme problem med at tildele rettigheder ved min første moms indbetaling, men et opkald til SKAT og en venlig medarbejder senere, så virkede det hele. Hun sagde at det var et problem mange havde.