Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør fra Pakistan - Paypal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg er igang med at starte ny virksomhed, og har fundet en leverandør i Pakistan, som jeg har kommunikeret en del med over mail, samt over telefonen. Hans foretagende virker meget seriøst og reelt.

Trods dette føler jeg mig alligevel en smule usikker. Jeg har aftalt at få tilsendt en prøve pakke til en pris på 90 USD. Han fortæller umiddelbart, at jeg blot kan overføre via Paypal.

Mit spørgsmål er derfor. Kan jeg trykt gøre dette? Og hvad med faktura. Han oplyser, at han vil sende på mail, når jeg har foretaget indbetaling?

Hvad er praksis her og hvordan sikre jeg mig bedst muligt?

Håber folk kan hjælpe

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 22:35

Ingen med erfaringer?

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:40

Jeg bruger selv en leverandør fra Pakistan af, og jeg skulle også indbetale cirka 90 USD for, at få en vareprøve hjem - dog via Western Union (jeg kunne også via PayPal). Jeg fik mine vareprøver cirka én uge efter, og alt var i orden. 

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 22:42

Overførte du bare via Western Union uden at få nogen faktura eller noget til at starte med?

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:51

Jeg fik en faktura, ikke noget specielt, det var lavet i et Excel dokument. Efter mine erfaringer, ikke fordi jeg har voldsomt mange, så kan du trygt overfører. Har du tjekket på din leverandørs hjemmeside om han har noget som versificer hans forretning? Det var også noget jeg tjekkede inden jeg handlede hos min leverandør.

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 23:12

Vælg altid paypal over Western Union. Jeg kender en del hvor deres penge simpelthen ikker er dukket op hos den anden part. Kig eventuelt på deres anmeldelser her http://www.trustpilot.dk/review/www.westernunion.dk 

Med paypal kan du altid trække pengene tilbage hvis du ikke får varen :-) Så med Paypal er det trygt at betale for samples.

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Tilmeldt 12. Oct 08
Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for inputs. Jeg har betalt over PayPal og ser frem til at modtage mine varer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)