Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MOMS: Kan jeg trække det hele fra på én gang?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men check lige - i må ha en fejl i CVR nr på http://finkrevision.dk/ det findes ikke ved søgning på cvr.dk med 12155220 - så et eller andet er tastet forkert i hjemmesiden tror jeg

Nej, den er god nok. Ejeren af virksomheden har gennem tiden haft et hav af virksomheder, og i den forbindelse har SKAT fumlet lidt. Derfor har han nu det nummer, du skriver - og som står på vores website - og så et andet cvr/se-nummer, som i virkeligheden er fink revisions. Lidt bøvlet, men det er nu en gang sådan, det er :-) Begge tilhører fink revision, og de bruges hver i sær i forskellige sammenhænge (logins osv.).

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46704
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:32

Lars Thomsen:
Nej, den er god nok. Ejeren af virksomheden har gennem tiden haft et hav af virksomheder, og i den forbindelse har SKAT fumlet lidt. Derfor har han nu det nummer, du skriver - og som står på vores website - og så et andet cvr/se-nummer, som i virkeligheden er fink revisions. Lidt bøvlet, men det er nu en gang sådan, det er :-) Begge tilhører fink revision, og de bruges hver i sær i forskellige sammenhænge (logins osv.).
underligt - men jeg ville som revisor nu skrive et CVR nummer som kan spores i cvr.dk og virk.dk så jeg ville kun skrive et sporbart CVR og ikke et som ikke kan findes i CVR (hvor heller ikke fink revision i sig selv giver resultat og heller ikke navnesøgning på ejeren fra hjemmesiden giver revisionsfirma) Jeg er som sådan ligeglad Smile troede bare I skrev forkert og ville få det sporbare på i stedet - der findes garanteret et

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:42

Det 'rigtige' virksomhedsnavn er heller ikke Fink revision, men Fink regnskab (så vist jeg husker).

Det er ikke dér vores fokus er, så længe vi ved, der er styr på det. Vores fokus er i stedet 110% på vore kunder, der om nogen har brug for os :-)

Det er i øvrigt også irrelevant for tråden. Men tak for notitsen om ikke andet :-)

Kh Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 08:53

Lars Thomsen:

Alternativt, hvis din bilagsmængde er overskuelig, kan jeg sagtens klare bogføringen for dig uden beregning for resten af 2013 :-)

Du kan bare smide en mail på lars@finkrevision.dk , hvis det var noget for dig :-)

KH. Lars

Det er et rigtig flot tilbud, og tusind tak for det.
Jeg har dog abonnement hos Billys billing som jeg er rigtig glad for.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)