Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første møde med revisor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal til mit første revisormøde i dag, og vil i den sammenhæng høre om i har nogle gode ideer til hvad jeg skal snakke med dem om. Har allerede gjort dem opmærksomme på at jeg er interesseret i at vide noget mere om aktivering af udviklingsomkostninger, samt hvad der er godt at vide i opstarten af et I/S som senere skal konventeres til et ApS.

Har i nogle ting som i glemte at få styr på da i startede eller bare et godt råd til mit møde?

Tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug mødet til at finde ud af om der er kemi mellem jer. Fortæl om din virksomhed og planerne fremover. Spørg ind til om de har erfaringer med den type virksomhed. Få svar på dine spørgsmål. Hør om de har nogle ideer til dig her og nu. Spørg ind til hvad de kan byde ind med.

Et godt sammenspil med din revisor kan ende med at blive dig og din virksomheds bedste ven.

Husk at få skrevet ned hvad der aftales og evt. priser. Så undgår du efterfølgende tvivl om dette.

Send revisoren en mail  og sig tak for snakken når du kommer hjem - og her kan du lige benytte lejligheden til at ridse op hvad I har aftalt eller talt om.

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)