Jeg søger et produktionssted til produktion af drikkevarer (tests og konceptformning). Stedet kan enten være et køkken, minibryggeri eller lignende. Vigtigt er naturligvis at køkkenet/produktionsstedet er godkendt af fødevarestyrelsen. Produktionen vil i første omgang være 'small scale' da der er tale om konceptudforming.
Ser frem til at høre fra Jer om i enten selv har sådan et sted eller kender til nogen der har sådan et sted
Hvis du kan "nøjes" med et "almindeligt" køkken, og du er ret fleksibel med tiden, så synes jeg da du skal tage ned og høre de lokale haller, golfklubber, forsamlingshuse osv. de har ofte et køkken, og foregår der allerede servering er det jo fødevaregodkendt. Så kan du høre, om ikke du må leje dig billigt ind uden for deres åbningstid. Så får de en indtægt, som de ellers ikke ville have haft, og køkkenet ville jo bare stå tomt alligevel.
Bare en idé. Held og lykke med projektet :-)
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Mange tak for dit svar! Jeg synes det er en rigtig god ide. Jeg har selv tænkt på det samme så jeg tror jeg vil følge dit råd og kontakte et par haller, forsamlingshuse mv.