Ja jeg fandt også ud af at Firefox virkede - men jeg bruger normalt Safari, så ville super gerne have det til at virker der også :) Men tusind tak for dit svar - Firefox er en god løsning.
Jeg tror det er et problem med Java's rettigheder i Safari. Har lignende problem (også løst det med Firefox) .. men det samme gælder for Nordea Netbank hvis jeg logger ind med nøglefil. Det kan jeg heller ikke mere. Virker fint i Firefox.
Ja jeg fandt også ud af at Firefox virkede - men jeg bruger normalt Safari, så ville super gerne have det til at virker der også :) Men tusind tak for dit svar - Firefox er en god løsning.
Dbh Brian
Jeg er efterhånden gået over til at bruge Safari til private formål og Firefox til arbejde. Firefox har sine klare fordele når man udvikler hjemmesider. Safari er bare lækker at bruge med læsteliste osv.
Jeg tror ikke dette har noget med en opdatering til Mavericks at gøre.
Har selv kørt Pacsoft Online uden problemer med Mavericks & Safari, problemet kom først da de kom med en opdatering af Pacsoft Online, men hvilken fejl ved jeg endnu ikke.
Jeg tror ikke dette har noget med en opdatering til Mavericks at gøre.
Nej, problemet er ikke Mavericks. Men Safari 7 følger med Mavericks, og det er kun i safari 7 problemet opstår. Som Martin nævner er det en sikkerheds-indstilling i safari der ikke tillader fuld java.
Man kan da dog godt kommer uden om problemet, men jeg vil IKKE anbefale at gøre følgende: