Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for lokke programmør studerende ombord?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Jeg går og pusler med et koncept som skal gøre det nemt enkelt og brugervenligt for uerfarne at lave en kontrakter og derefter holde styr på dem.

Jeg sidder pt. og "tegner" funktionalitetterne i et mock-up program alene. Jeg kunne godt tænke mig på et tidspunkt at få tilknyttet nogle kræfter som havde egenskaberne indenfor kodningen, og som kunne være med til at udvikle og forfine konceptet.

Men hvad tror I reelt set der skal til, for at overbevise en studerende om, at de skal arbejde sammen med mig?

/Simon

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:45

Hvorfor en studerende?
Ligegyldig hvad en person får dagen til at gå med, handler det vel om indsats kontra udbytte.

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:03

Hej Jesper

Jah studerende er som sådan ikke et krav. Men af erfaring ved jeg at man som studerende har fint med fritid, som regel en ubekymret hverdag og enukompliceret hverdag, og jeg har heller ikke pengene til at lønne en person på fuldtid.

Så det jeg håbede var at finde en eller flere personer, som selv skal kunne se potentialet i konceptet. Samtidig med at jeg vil kunne give en løn, som ikke forgylder nogen, men som godt ville kunne give en studerende råd til både bøger, mad og en fest i ny og næ Smile

Fra vils
Tilmeldt 2. Mar 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:37

Der skal såmænd ikke så meget til.

Jeg kunne såmænd godt hjælpe dig med dit projekt.

Du må gerne skrive over PB hvis det skulle være.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)