Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter jeg min mail-adresse på PayPal betalingsside?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er,

Min webshop er snart ved at være klar. Lige nu tester, tester og tester vi/jeg.

I den forbindelse er jeg stødt på et problem når kunden vil betale med PayPal. Ordren er lagt og kunden bliver dirigeret videre til PayPal betalingsside. På denne side står der som overskrift - stort og tydeligt - min private mailadresse! Altså ikke virksomhedens/sitets :-/

Og - hvis kunden vil afbryde salget og tilbage til sitet, står der: Annuller, og gå tilbage til xxxx@xxx.com (min mailadresse!).

Hvordan ændre jeg det? Har prøvet at logge på min konto hos PayPal og slette min private mail, og ændre til virksomhedsmail. Hjalp ikke!

Håber nogen kan genkende mit problem og hjælpe mig!

TAK :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:16

- Log ind på din PayPal konto.

- Når du står på siden som hedder "My Account" / "Overview", skal du klikke på linken "Profile".

- Du kommer nu til siden "My Profile"... Under undermenu punktet "My Selling Tools", finder du en række forskellige ting du kan gøre for at ændre udseende på din checkout side... F.eks. ændre fra email adressse til firmanavn, eller blot et logo, og endda også ændre farve o.a. så det mere ligner din egen webshop.

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 18:09

Sami Hådell:

- Når du står på siden som hedder "My Account" / "Overview", skal du klikke på linken "Profile".

- Du kommer nu til siden "My Profile"... Under undermenu punktet "My Selling Tools", finder du en række forskellige ting du kan gøre for at ændre udseende på din checkout side... F.eks. ændre fra email adressse til firmanavn, eller blot et logo, og endda også ændre farve o.a. så det mere ligner din egen webshop.

Perfekt - det vil jeg prøve... :)

Tak!

Tilmeldt 1. Nov 06
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 11:35

Linea:

Sami Hådell:

Perfekt - det vil jeg prøve... :)

Tak!

Hej Sami,

Nu har jeg kigget og prøvet lidt af hvert et godt stykke tid, men - det er absolut ikke brugervenligt :-/ Jeg kan ikke se hvor jeg kan ændre den mail som fremgår når kunden kommer til betalingssiden... Kan du dirigere mig direkte derhen?

Tak :)

/Linea

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

Hej.

Kan du evt sende mig en PM med information om hvilken PayPal konto det drejer sig om, så kontakter jeg dig direkte med screen shots.

vh,

Sami.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)