Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til min "header" i explorer mv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har siden www.stomien.dk og har et problem med at der efter mine overskrifter altid står stomien. Det kan være på min forside hvor der skulle stå "livet med stomi", men der står "livert med stomistomien" nogen der ved hvorfor det der stomien altid kommer lige efter.. det kommer også når jeg søger på stomien.dk i google, så står der også altid stomien bagefter. JEg bruger wordpress og et canvas tema, så håber der nogen der ved det.

 

Derudover vil jeg gerne høre jer om. Når jeg skriver stomien.dk i google, så kommer min side op som den første hvor der så står " Stomien | Livet med stomiStomien" og nedenunder står der "for 2 dage siden - I dette indlæg vil jeg vise jer hvilke produkter jeg bruger. Stomiposen: Lige efter operartionen er stomien ofte større end den er, når der er gået ... 

Det sidste henviser til et indlæg jeg har skrevet, men kan man ikke have sådan en standard tekst som ligesom passer til forsiden og ikke kun til ind.. DEt kune være jeg ville skrive" læs her hvordan det egentlig er at leve med en stomi"

I må undskylde det store sorte tekst, men det skete da jeg kopierede fra google.

 

God dag

 

Tonny 

Blogger på www.stomien.dk

Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 13
Fra  Webtjenester Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hastoft:
Jeg har siden www.stomien.dk og har et problem med at der efter mine overskrifter altid står stomien. Det kan være på min forside hvor der skulle stå "livet med stomi", men der står "livert med stomistomien" nogen der ved hvorfor det der stomien altid kommer lige efter.. det kommer også når jeg søger på stomien.dk i google, så står der også altid stomien bagefter. JEg bruger wordpress og et canvas tema, så håber der nogen der ved det.

Hej Tonny

Der må været lavet en manuel ændring i din header.php fil i canvas temaet. Du skal kigge om der står "Stomien" et sted imellem <title> og </title>. Det kan også være en fejl i selv titel genereringen, men det er lidt svært at se herfra :)

Søren

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

"<title>Stomien | Livet med stomiStomien</title>"

Der er problemet i hvertfald for titlen.

Kan desværre ikke finde ud af med med headerne, der må være noget galt internt med koden.

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger du SEO by Yoast eller et andet SEO plugin? Mit bud er at din title suffix er sat til 'Stomien'

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Tak for svar

Simon, jeg bruger det der af yoast. Er det i selve pluginet jeg skal kigge efter det du skriver eller er det evt et andet sted i wp?
Gid dag
Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny.

Du finder det under dine 'header indstillinger' i Yoast. 

Feltet skulle gerne hedde 'Title Suffix' - Hvis du ikke kan finde det, er du velkommen til at ændre din kode midlertidigt og sende den i en pm til mig, så skal jeg nok fjerne det - eller ændre det alt efter hvad du ønsker Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej simon

 

je ghar prøvet, men det er sikkert bare mig der ikke fatter noget som helst.. har sendt dig en ´PM

 

Vh

Tonny

Blogger på www.stomien.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du går ind i dit kontrolpanel i WP -> SEO -> Titles & Metas.
Slå det aller første flueben i toppen til, og se om det hjælper. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)