Hej kære Aminoer, Jeg søger en slags mentor/sparringspartner, til mit nye temmelig store projekt. Projektets formål er kort fortalt at løfte forretningslivet i København, gøre gaderne mere tilgængelige, og det vigtigste at skabe mere liv omkring og i gaderne. For at fortælle lidt om mig selv, kan jeg fortælle at jeg er en kvinde, 22 år, bor i København, kommer fra Aalborg. Jeg har arbejdet selvstændigt i flere år, og er meget målrettet og fokuseret på mine tanker og ønsker for projektet. Det udspringer sig fra en gammel tanke, og det her ligger måske dybere i mig end noget andet har gjort før. Projektet skal danne grobund for et større netværk/samlingssted, uden at være et socialt medie. Det skal danne rammerne for en masse nye tiltag og projekter som kommer mange mennesker til gode. Jeg er ikke sikker på at indlægget her giver pote, men jeg håber at måske bare én er blevet lidt nysgerrig på hvad der foregår. :) Noget af det jeg skal arbejde med i første omgang, og kommer til at bruge meget tid med er bla: fundraising Der er mange ideer og tanker, men da projektet skal kunne bære sig selv, har jeg delt det op i flere faser for at komme det rigtige sted hen. Stil mig endelig spørgsmål, har sikkert glemt vigtige informationer, det bliver det første :) Celie Lynne |
Spændene projekt søger vudering/mentor
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)