Jeg skriver om det at have en stomi på www.stomien.dk og jeg vil gerne prøve at se om jeg kan komme lidt højere op på google og vil derfor gerne vide hvilke plugins der kan anvendes. jeg prøver nu at bruge et plugin der hedder wordpressSEO som er lavet af joost de valk, jeg vil gerne vide om der er andre bedre eller andre plugins man kan bruge sammen med dette.
Af egen erfaring, synes jeg at SEO af Yoast, er langt det bedste seo plugin derude til Wordpress. Der findes adskillige andre som, All In One SEO og Ultimate SEO o.l, men flere af dem kræver betaling og tvivler på, at de række lige så langt.
Desuden gør de Valk det rigtigt godt med opdateringer på hjemmesiden, så du lærer nogle færdigheder om SEO.
Ved ikke om det er det samme plug-in, men det jeg bruger hedder SEO YOAST, det er et absolut "Must Have" plugin, hvilket du også kan se på den rating det har fået. Så det vil jeg kraftigt anbefale dig at bruge.
Er SEO plugins i WP egentlig ikke bare til for at man husker det hele :-)?
Brugte Yoast og All in One SEO - Men efterhånden som man har skrevet 2000 indlæg og brugt plugin'et til at "huske" så syntes jeg det blev nemmere at skrive det på en blok også gik der ikke længe, så kunne jeg det i hovedet :-)
Prøv eventuelt det, kan anbefales :-)
Men som de andre siger: Yoast SEO er klart bedst og mest brugt verden over!
Vil da lige dele min erfaring med SEO Yoast, som jeg kun havde hørt godt om og installerede uden bekymring. Så snart det var aktiveret, forsvandt alle mine title og metadescriptions. Så måske en god ide lige at kopiere alt først :)