Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analyse af det Spanske marked?!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og skriver på min hovedopgave som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til.

Jeg er ved at skrive om hvor der kan være nogle faldgrupper i forhold til at skulle eksportere til Spanien. 

Men jeg er lidt på bar bund, og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Jeg skriver ud fra en så kaldt PESTEL analyse, som tager udgangspunkt i 6 faktorers 

Politiske

Økonomiske

Socio kulturelle

Teknologiske

Miljømæssige

Lovgivning.

Er er nogle der kan hjælp mig med dette ?? 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 18:27

Er Spanien ikke bare en faldgruppe i disse år?

Ville det ikke være mere relevant at kigge på skel mellem områder, industrier og demografiske info. I din opgave sidder du vel med et case stydy af en virksomhed, hvorfra du skal analysere vækstmarkeder på baggrund af PEST? Så du skal vel sætte dig ind i industrien, førend du kan se på andre markeder.

Det er et lidt for bredt spørgsmål du kommer med og lidt for lidt info. Jeg synes du skal gå til din studievejleder eller måske finde nogle interesseforeninger, som er lidt mere up to date på politiske forhold i Spanien.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:59

Hvilket produkt vil du eksportere? Det er jo meget relevant i forhold til din PEST-analyse.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)