Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik ønskes af www.firmajulegaver.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Det vil være en rigtig stor hjælp, hvis i vil komme med jeres kritik af vores hjemmeside www.firmajulegaver.dk. Vi har set siden igennem selv og skal tage action på nogle ting snarest, men inden da vil vi gerne være sikker på vi ikke har overset noget. Så kom venligst gerne med lidt kritik.

Såfremt du mener du kan hjælpe os med de manglende ting, vil vi gerne høre fra dig. Send gerne referencer og link til dit site til www.firmagavexperten.dk 

Med venlig hilsen

Henrik:-)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Hej Alle,

Er der virkelig ingen der har lidt kritik til vores hjemmeside www.firmajulegaver.dk

Skriv gerne til os på info@firmagavexperten.dk eller en PM til os her:-)

Henrik

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

faktisk mener jeg den er ret så pæn, troværdig og lige som sådan en side skal være. Er tosset med jeres logo og de jule ting i toppen, samt farve valg på siden.

Eneste kritik er når man går ind på menu punktet, så er det en popup side og ikke som de andre en ny side der åbner.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også godt lide siden. Den er ret simpel, og det var let at finde rundt på den. Jeg kunne godt tænke mig lidt mere information om de forskellige produkter.

Søgemaskinerne kan også godt lide tekst, så det er bare med at komme i gang. Men jeg tænker faktisk ikke kun på SEO, for det er også rart for køber at vide noget mere om produkterne.

Under et af produkterne stod der forresten "Quantity:" Den skal lige oversættes.

Men det er virkelig let at finde rundt på siden, så det kan du godt være stolt af. :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Sørg for at tage imod flere kort end kun Dankortet.

Under hvert produkt skal du huske at oversætte: "Quantity:".

Dropdown menuen har en lille grafisk fejl, hvor den er en pixel for langt til højre.

I footeren linker Facebook ikonet til twitter.com og der er ikke et link på teksten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkeligt velovervejet hjemmeside. Den er behagelig at se på, og let at navigere rundt i. 

Jeg synes godt du kan være mere aktiv på de socialemedier, end bare facebook, og som Klaus skriver så linker den til twitter.

I bunden står der "© 2009 FirmagaveXperten – Ræveholmsvej 57, 2690 Karlslund", men på "Kontakt os" står der "FirmagaveXperten, Jordbærhaven 30, 2680 Solrød", og ALLER nederst med helt lys grå skrift står der "© 2009 FirmagaveXperten – Gammel Tjærebyvej 100, 4000 Roskilde". Hvis i virkeligt ER tilstede i både Karlslund, Solrød og Roskilde, så ville jeg nok skriv det - eller stadig bare nøjes med ét. Det andet virker lidt mærkeligt, for hvor skal man køre hen :P 

Oppe under indkøbskurven står der "Shopping bag: 0 item" - kunne det ikke rettes til dansk?

Hvis man klikker på "gratis gave" i footeren siger den:

"Siden findes ikke...

The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
  • If you typed the URL directly, please make sure the spelling is correct.
  • If you clicked on a link to get here, the link is outdated."
Det bør nok rettes :P
Ellers flot side, det er peditesser der skal rettes :)
Dine produkter, er det noget du selv køber hjem, eller noget dropshippingværk?

 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik. Jeg har også nogle kommentarer og forslag. Dem kan du se på videoen her:

">Feedback på firmajulegaver.dk

Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det. Har du spørgsmål, er du velkommen til at spørge her eller på min hjemmeside på apoma.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:

Hej Henrik. Jeg har også nogle kommentarer og forslag. Dem kan du se på videoen her:

" target="_blank">Feedback på firmajulegaver.dk

Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det. Har du spørgsmål, er du velkommen til at spørge her eller på min hjemmeside på apoma.dk

Grunden til jeg ikke kunne komme ind på "Gratis Gave" i footeren, som førnævnt, er så på grund af samme problem som Poul nævner i videoen, bare med "Kontakt Os". Det var jeg ikke lige klar over, skarpt af Poul. Suveræn kritik, og man lærer noget af din gennemgang, selvom man intet har med firmajulegaver at gøre, tak! 5 stjerner. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)