Hvad kan i anbefale af gode project management systemer?
Jeg har nogle enkelte krav eller ønsker:
1) Det skal være online cloud løsning. Ikke noget software download, eller serverinstall.
2) Jeg skal kunne oprette kunder, delegere projekter til kunder, og registrere hvor lang tid jeg bruger på hvert projekt.
3) Det skal være super simpelt og overskueligt. Ikke noget indviklet uoverskueligt interface med et utal af funktioner.
4) Det skal helst være gratis :-)
Hvad kan i anbefale? Det er blot til 1 bruger, mig. Og jeg fører mit regnskab ved siden af, så der skal ikke være noget integration til regnskabssystemer.
Jeg vill prøve at tjekke Trello (.com) ud - jeg har ikke selv kigget så meget på det, men det ser intuitivt og enkelt ud at bruge.
Et projektledertip er, at du udover de kriterier, du har skrevet ned, prøver at definere et par afgørende punkter for din brug af det, før du vælger. Tag f.eks. udgangspunkt i et tidligere projekt, og overvej, hvilke punkter, der er de vigtigste, så du har noget at måle programmet oppe i mod.
@Martin, Podio er alt for avanceret i forhold til hvad jeg skal bruge. Men tak for input.
@Lise, Trello ser fint ud, jeg valgte dog at gå med Solo (getsoloapp.com).
Skulle godt nok installere det på mit webhotel, men det var det værd. Det er utrolig enkelt som passer til mine behov. Det har alt hvad jeg skal bruge: kunder, projekter, tasks og filupload. Og så er designet superlækkert og nemt at finde rundt i.
Kan varmt abefales til alle der har brug for noget simpelt, enkelt og ligetil. Jeg synes ofte at avancerede (med alt respekt for dem der har behtov for dem) projektstyringssystemer samt CRM's er mere til besvær end gavn.