Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt og helst gratis projektstyringssystem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan i anbefale af gode project management systemer?

Jeg har nogle enkelte krav eller ønsker:

1) Det skal være online cloud løsning. Ikke noget software download, eller serverinstall.

2) Jeg skal kunne oprette kunder, delegere projekter til kunder, og registrere hvor lang tid jeg bruger på hvert projekt.

3) Det skal være super simpelt og overskueligt. Ikke noget indviklet uoverskueligt interface med et utal af funktioner.

4) Det skal helst være gratis :-)

Hvad kan i anbefale? Det er blot til 1 bruger, mig. Og jeg fører mit regnskab ved siden af, så der skal ikke være noget integration til regnskabssystemer. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 10:04

Prøv at kigge nærmere på Podio. Det kan vidst alt det du efterspørger og mere til!

Man opbygger selv moduler eller gør brug af andres, så det kan tilpasses lige som man har lyst. På deres Youtube kanal er der flere gode videoer.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 10:20

Jeg vill prøve at tjekke Trello (.com) ud  - jeg har ikke selv kigget så meget på det, men det ser intuitivt og enkelt ud at bruge.

Et projektledertip er, at du udover de kriterier, du har skrevet ned, prøver at definere et par afgørende punkter for din brug af det, før du vælger. Tag f.eks. udgangspunkt i et tidligere projekt, og overvej, hvilke punkter, der er de vigtigste, så du har noget at måle programmet oppe i mod.

Mange hilsener

Lise

Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:57

@Martin, Podio er alt for avanceret i forhold til hvad jeg skal bruge. Men tak for input.

@Lise, Trello ser fint ud, jeg valgte dog at gå med Solo (getsoloapp.com).

Skulle godt nok installere det på mit webhotel, men det var det værd. Det er utrolig enkelt som passer til mine behov. Det har alt hvad jeg skal bruge: kunder, projekter, tasks og filupload. Og så er designet superlækkert og nemt at finde rundt i.

Kan varmt abefales til alle der har brug for noget simpelt, enkelt og ligetil. Jeg synes ofte at avancerede (med alt respekt for dem der har behtov for dem) projektstyringssystemer samt CRM's er mere til besvær end gavn.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)