Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Præsentation af dekoration Hvad gør en klog mand?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg søger gode råd til afsætning af et hjemmefremstillet produkt.
Kort fortalt er det et stykke unikt (ikke to er helt ens) dekoration til at hænge på væggen. Respons har været god og jeg forestiller mig at livsstilsbutikker og designbutikker er målgruppen.
Mit spørgsmål: går jeg bare ind og præsenterer mig og produktet eller er der en "rigtig" måde eller smartere måde at gøre det på?
Ser frem til jeres gode råd.
Vh Kostya

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Fra  CEPELO Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kostya

Når du ikke er et kendt brand - endnu, er det vigtigste dig selv, og din historie i tilknytning til produkterne, som du selv har fremstillet.

Derfor vil den bedste måde at markedsføre dig på, være fysisk fremmøde i butikkerne, hvor du får den bedste mulighed for at præsentere produkterne. Har de ikke tid, så efterlad visitkort og brochure, og så vend tilbage til dem en anden dag.

Hvis de ikke er villige til at tage dine produkter ind, så kan du eventuelt foreslå at de har dem i kommision, og først betaler dig når varerne er solgt. Her skal du være forsigtig, med at vælge butikker som er kreditværdige, så du kan være sikker på at få dine penge.

Sørg for at have en hjemmeside, og evt. også en side på Facebook, sådan at kunder og leverandører kan se dine produkter, og læse mere om dig og virksomheden.

Held og lykke med salget:)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)