Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Socialtime. Godt? Dårligt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Pro Touch Bilpleje Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens

Jeg vil forhøre mig lidt omkring socialtime. En eller anden som kender noget til det og er det godt eller dårligt?

VH.
Youkhanes
Fra Østermarie
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Hvide Hus Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Her er mine erfaringer med socialtime.dk.

Jeg håber at Amino vil hjælpe med at advare andre små erhvervsdrivende mod socialtime.dk og manuno.com som snyder sig til store beløb fra små firmaer.

I dec. 2014 blev jeg telefonisk kontaktet af en sælger fra Socialtime.dk som lykkedes med at overtale mig til at installere nogle knapper, hvor jeg selv skulle tilføje tilbud og konkurrencer på vores facebookside hvidehus-bornholm.dk . Regningen/aftalen lød på 5.000,00 kr. Ved check af  socialtime.dk s facebookside og hjemmeside kunne jeg ikke finde deres forretningsbetingelser. Dagen efter af-indstallerede jeg knapperne og ved anbefalet brev til socialtime.dk opsagde jeg og bad om at få annulleret aftalen. Socialtime.dk har ikke frigjort mig, men sendt stævning.

Jeg har kontakt til andre facebook brugere, som har været udsat for det samme som mig. Jeg mener, at jeg er blevet snydt og bedraget til at indgå aftalen. Havde jeg kunnet gennemskue og teste ”produktet” først, ville jeg aldrig have skrevet under via mail på aftalen.  

På mange facebooksider og også socialtime.dk s facebookside er knapperne installeret. Knapperne/tabsene er ikke i brug, hvilket viser at knapperne/produktet er uden værdi, for de mennesker som socialtime.dk lykkes at overtale via telefonen og mail til at skrive ja til aftalen. Efter min bedømmelse virker hele socialtime.dk s koncept som en pengemaskine.  

Jeg ønsker at andre bliver advaret mod socialtime.dk og manuno.com som har samme ejer og bruger samme metoder til at overtale firmaejere til at skrive under, dette medfører økonomisk tab for småfirmaer og vinding for socialtime.dk. Ejeren af socialtime.dk og manuno.com hedder Nicolai Steen Jørgensen.

 

Venlig hilsen

Solvej Poulsen

 

solvej.p@gmail.com

Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget mærkeliget, jeg sidder også i "saksen" på Socialtime eller nu hedder det åbenbart Manuno og jeg ville lige ind og tjekke om der var andre der havde problemer med dem og så læser jeg faktisk den samme historie som min egen.!!!!! Det er da utrollig at sådan et firma kan få lov til at blive ved med at eksistere. og grunden til at socialtime er blevet "opkøbt" af Manuno er vel at de så kan blive ved med at lave deres "Snuskede" forretninger. Hvad er det så endt med i dit tilfælde ?

Med venlig hilsen

Pia Maltha-Rasmussen

Pimsi@live.dk

 

Fra Østermarie
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Hvide Hus Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nogle ideer til hvordan, denne trick fremgangsmåde til at få små erhvervsdrivende til at signe ind for store beløb, kan stoppes?

Hvordan og hvor kan man advare imod dem?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Solvej Poulsen:

Har i nogle ideer til hvordan, denne trick fremgangsmåde til at få små erhvervsdrivende til at signe ind for store beløb, kan stoppes?

Hvordan og hvor kan man advare imod dem?

Jeg har et trick jeg har brugt igennem hele mit liv, som har gjort jeg aldrig er blevet snydt, og det er aldrig at sige ja til noget jeg ikke 100 % forstår.

Derudover siger jeg aldrig ja til noget, uden jeg har haft tid til at sidde med det selv, eller med andre hjælp, og sætte mig ind i hvad det er jeg evt. skal sige ja til.

Det er faktisk ret enkelt.

Jeg er mange gange blevet tilbudt ting, som på overfladen ser gode ud, men hvor jeg måske ikke helt kan gennemskue hvor en profit kommer fra, eller hvor et lead reelt kommer fra, og så siger jeg hellere nej, og forspilder en evt. chance, end siger ja og potentielt bliver snydt for en masse penge.

Men den mest simple løsning er aldrig at sige ja til noget man ikke forstår, og hvor man ikke har rådført sig med andre.

Fremgangsmåden kan stoppes ved at folk lader være med at betale penge til disse svindlere (generelt set, jeg kender ikke de omtalte og kan ikke udtale mig om dem). Så længe diverse mennesker bliver ved med at hoppe i deres fælder, bliver svindlerne ved med at eksistere.

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun en kommentar - hold jer langt væk fra dette svindelforetagende. Jeg har var også dum nok til at sige ja til abonnement på en tilbudstab. 

Jeg fik så en regning ved denne tid sidste år - selvom jeg aldrig havde bedt om abonnement på Tab'en (som for øvrigt er fuldstændig værdiløs).

Nu har jeg lige modtaget en regning fra dem igen, til trods for jeg har afmeldt dette "abonnement" allerede d. 21.04.2015. Endda fremsendt via Anbefalet brev.

Så dem kan jeg på ingen måde anbefale andre. Deres produkt er intet værd, og til trods for anbefalede breve med opsigelse, bliver de ved med at sende regninger.

Kan slet ikke forstå de vil være bekendt at drive forretning på denne ubehagelige måde.

Mette Eriksen

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Green Harmony Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Solvejg

Jeg har taget sagen til advokat nu, det er vist det eneste du kan gøre hvis du vil ud af kløerne på dem. De accepterer ikke at anbefalede breve skulle være kommet, på trods af underskrift og dokumentation fra PostDanmark

Tag fat på en advokat, tror det er den eneste måde, hellere betale for at blive fri for den slags klamphuggere. 

Mette

Mette Eriksen

Tilmeldt 20. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ja jeg også blev snydt... men mit problem nu er at de har mn virksomheds facebook som jeg nu prøver at få tilbage men aner ikke hvordan. kan ikke få fat på dem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)