Om vi er dyre, vil jeg lade op til kunderne at vurdere. Men det er naturligvis en smagssag. |
Har du en mail, så kan jeg li sende det, der er lavet af min min magento mand... :-)
Om vi er dyre, vil jeg lade op til kunderne at vurdere. Men det er naturligvis en smagssag. |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Har du en mail, så kan jeg li sende det, der er lavet af min min magento mand... :-) |
Vores kontakt-info står her: https://powerhosting.dk/support |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Det er ikke dyrt. Tænk på den viden som skal til for at kunne hoste Magento, den kommer ikke ud af den blå luft. DKK 1400 eller hvad det nu er om året er meget billigt, trust me...:-) |
Hej Crazy... Hvem gemmer sig under det navn :-) DKK 250 per kvartal er DKK 1000 om året og det = DKK 400 i forskeld eller ca DKK 1.10 om dage, i min optik ikke alverden. Anway jeg er ikke religiøs og vi arbejder sammen med mange firmaer, Trendlining er sikkert et udemærket firma. DKK 1400 er ikke dyrt jeg i min optik :-) Ha en forrygende dag! Mvh Peter |
Sorry, skal ha opdateret min Crazy profil, det er Zahid, din gode gamle ven :-p |
Har du ikke lige haft samme spørgsmål oppe for få dage siden med masser svar? Jeg synes den er rigtig flot og gennemført. Mvh Sue |
Hejsa, jo, men det har været mere ang fragt priser og varens priser, om fragten skal inkluderes eller ej :-) |