Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tøj-label

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg hedder Steven Hansen og er en ung iværksætter der er igang med, at stable eget tøjmærke på benene. Vi vil forsøge at erobre Skandinavien med vores unikke og mode-rigtige t-shirts, hovedsageligt til unge. Disse t-shirts vil være med fantasifulde motiver og figurer, og med masser af flotte farver. Et af vores koncepter er, at gøre brug en de unge og virkelig talentfulde designere rundt omkring i verden, og få dem til at designe vores kommende kollektioner.

Som udgangspunkt vil vi komme med 2 kollektioner om året, med hver 10 forskellige t-shirts. Derudover vil vi gøre det lidt eksklusivt, og lave dem i begrænset oplag(250stk./design), så folk kan købe en t-shirt, som ikke alle render rundt med.

Opskriften på succes er klar, vi mangler bare kapital.

Er du manden/kvinden der kan se potentialet i dette projekt, og har du lyst til at investere i dette, så skriv endelig og hør mere.

Med venlige iværksætterhilsner,

Steven Hansen, ejer af Moosh.

steven@mooshwho.com

Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg er desværre ikke en der kan invistere i dit tøjkoncept, men jeg er meget interesseret i hvor du vil fremstille dine t.shits, da jeg selv i min lille virksomhed ønsker at fremstille små ordre af t-shits. jeg vil ikke være en konkurrent til dig, da jeg kan læse mig til at det er helt forskellige koncepter vi har. venlig hilsen Helle
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre en forretningshemmelighed, men søg på google under tekstiltryk. Så finder du nok noget.

 Held og lykke.

Fra them
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej jeg er selv en iværksætter , efter jeg selv har prøvet at vil investere i noget gik jeg på internettet for at få nogle ider men hver gang jeg prøvet var det kæmpe projekter til flere milioner man kunne investerere i , det var ikke lige til min økonomi .Så tænkte jeg hvad med at lave en hjemmeside hvor små investorer og iværksætter mødes , så det har jeg brugt et godt stykke tid på min hjemmeside nu men nu er den klar . det er en side hvor man kan søge kapital som iværksætter eller andre ide folk . eller man kan blive oprettet som investor og få afgang til at se hvad folk søger kapital til , det kunne værer noget intersant som man ikke selv havde fundet på . Link (kapitalstarter.dk)

Fra them
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Forkert tekst

Men søger du kapital prøv at gå på min nye hjemmeside der er kommet online idag . der er gratis opstartskampagne

Fra them
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

siden til kapital heder (kapitalstarter . dk )

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver ikke rigtig nogen mening at komme og "stjæle" hans tråd.. Jeg ved godt du prøver at hjælpe ham med at finde en investor, men så hold det kort, da der hurtigt kan komme en masse beskeder som ikke handler om hans emne.. Kom desværre til at give dig 1 stjerne, hvilket ikke var meningen, da jeg aldrig giver stjerner :) Min computer crashed, så har kommet til at trykke mens min cursor stod over stjernen!

Men tilbage til trådstarter, så synes jeg at du skal skrive hvad der skiller jer ud fra alle de andre tøjmærker som starter med t-shirts, for dem er der sgu mange af.. Og så skrive hvad der skal investeres samt hvad man kan forvente at få fra et eventuelt profit.

Derudover har jeg en lille ide til dig - hvorfor ikke involvere folk i at designe tøjet for jer! I har en hjemmeside, hvor folk kan lægge et design op, brugerne på siden kan så stemme på de designs som de bedst kan lide og efter to uger, finder man vinderen.. Vinderens design vil blive trykt og for hver solgt t-shirt med hans design, vil han få X% af et salg!

På den måde vil dit tøjmærke skille sig ud, da det er brugeren af tøjet der designer det og de får desuden en skilling for det :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan lave tøjet for dig med egen label og alt hvad du måtte have af ønsker :)

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)