Det han mener er, at du bytter om på konto og modkonto. Så den konto du startede med at sætte pengene ind på, nu bliver din mod konto , altså omvendt af hvad du gjorde i starten.
Det han mener er, at du bytter om på konto og modkonto. Så den konto du startede med at sætte pengene ind på, nu bliver din mod konto , altså omvendt af hvad du gjorde i starten.
OK, men jeg går ud fra at beløbet ikke også skal være "omvendt"?
Jeg tror nu bare jeg venter med at gøre det til at Dinero har implementeret muligheden for at slette finansbilag. Men tak for hjælpen!
Hvis du har brugt 2500 kr. til reklame skal programmet jo selv tage 2500 fro din kasse og du vil så få et minus på 2500 på din drift. Så det skulle gerne gå op.
Jeg tror nu bare jeg venter med at gøre det til at Dinero har implementeret muligheden for at slette finansbilag. Men tak for hjælpen!
den mulighed tror jeg ikke kommer, det ville være ulovligt som sådan. Noget som er bogført kan kun "slettes" lovligt ved at man modposterer. Du skal ikke bruge minus men tage konti omvendt, så det du havde som modkonto to sidst, nu bliver den første konto, og det du havde som første konto sidst- nu bliver modkonto helt som Nick skriver - så skulle det gerne være annuleret
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Dinero sletter heller ikke bilaget rigtigt, den har bare en funktion der hedder slet bilag, men det den gør er bare at den automatisk modpostere for en. Og det synes jeg sådan set er ret smart. Denne sletfunktion fungerer allerede for alm. købsbilag men ikke for øvrige finansbilag endnu.
Denne sletfunktion fungerer allerede for alm. købsbilag men ikke for øvrige finansbilag endnu.
ah - ja det er da super smart - den modposter så - men det kan du altså godt gøre selv hvis det er noget der skal på plads - men ellers vent, så har du bare forkert regnskab frem til den ændring kommer, og så skal den jo gerne komme inden årets udgang
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER