Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikler/bureau søges til udvikling af hjemmeside/app for nyt socialt medie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Vi søger en erfaren udvikler eller bureau i forbindelse med udviklingen af et nyt socialt medie. Det vil derfor være en avanceret opgave og kravene er derfor også høje. Selve systemet skal laves opensource, så den eller de programmører vi i fremtiden ansætter inhouse kan videreudvikle systemet.

Der skal både udvikles en web-platform og en APP (iOS i første omgang). Selve opbygningen vil minde en smule om Instagram, så hvis DU/I kan udvikle sådan en app/platform, er det måske jer vi leder efter.

Overordnede funktioner (både på hjemmeside og app):

-          Brugeroprettelse igennem Facebook

-          Oprette billede-gallerier

-          Mulighed for deling, likes, hastagging, søgning, tagging og kommenter på oplæg/billeder igen med integration via facebook

-          Muligheden for at skrive privatbeskeder til hinanden

-          Simpel billedredigering / filtre

-          Uploade gallerier/billeder

-          Følge brugere

-          Gallerier/billeder integration med Google Maps

-          Nyhedsdisplay (forside)

-          Sikkedhedsfilter (Privatindstillinger, som på Facebook med hvem der kan følge dig, se dig og lign)

App funktioner (ekstra udover ovenstående):

-          Tage billeder

-          Optage short video


Mvh Mads og Leonardo

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads og Leonardo,

Jeg vil anbefale jer at bruge Amino Freelancer for at få nogle gode og fornuftige tilbud på jeres opgave.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

 Selve systemet skal laves opensource, så den eller de programmører vi i fremtiden ansætter inhouse kan videreudvikle systemet.

Du ved godt, at hvis det bliver lavet i fx .net - så kan en programmør stadig udvikle det efterfølgende.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi udvikler i open source systemet Joomla og har stor erfaring med integrering af de fleste af de overstående punkter. 

Desuden der arbejder vi med app udvikling og har en kørende løsning, hvor app/Joomla fungerer i samspil med hinanden. 

Du er meget velkommen til at sende en henvendelse her: http://redweb.dk/hvad-koster-en-app - så bliver henvendelsen videresendt til den rigtige mand på kontoret, som så vil kontakte dig. 

Mvh

Jesper - redWEB

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg ville nok gribe det lidt anderledes an og måske spare dig for 50000-100000kr.

Prøv at google "instagram clone script" og se om ikke der er noget I kan bruge. Hvis i finder noget der ser rigtigt ud kan jeg få en af mine samarbejdspartnere i Indien til at installere det og lave de rettelser I måtte ønske at få lavet. I skal bruge en relativt øvet programmør hvis I skal rette i andres scripts, prismæssigt ligger en webprogrammør i området 15-25$ mens en Iphone programmør koster ca. 30$ i timen.

Lad mig høre fra dig hvis du skal bruge et prisoverslag og du ved hvilket script du skal bruge og hvad der skal rettes.

Mvh

Mr. A

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)