Det er lidt svært umiddelbart. Vi kan jo komme med 100 forskellige hver især, men i syvende og sidste ende er det kun dig, der har den rigtige mavefornemmelse:-) Desuden ved vi ikke hvordan din side skal fungere, det er dig der har det hele i hovedet.
Det gode ved WP er selvfølgelig, at stort set alle themes kan sættes op og modificeres efter behov og ønsker.
Jeg forstår hvad i mener med min mavefornemelse. Den siger en af de to, men jeg synes der er fordele og ulemper ved begge to - desværre ikke så stor forskel så det betyder noget - så derfor prøver jeg at høre andres mening.
Også med henblik på, hvilket der vil gøre det bedst som en side om mobiltelefoner.
Håber andre også vil give deres mening med omkring hvilket af en to temaer der gør det bedst ;)
I de fleste tilfælde vil jeg sige, at hvis indholdet er appellerende nok, vil de fleste WP skabeloner/themes klare opgaven fint.
Hvis du blot sikrer at dit indhold er godt og navigationen er på plads, vil brugeren ikke lade sig genere/lægge synderligt mærke til om det er det ene eller det andet theme, du har brugt.