Hej Aminoer! Jeg oprettede min virksomhed(Enkeltmandsvirksomhed) d. 24-10, og modtog straks mit CVR nummer fra "Det Centrale Virksomhedsregister". Sammen med mit CVR nr. stod der senere i mailen: "Dette er ikke dit officielle registreringsbevis. Registreringsbeviset vil du modtage fra SKAT inden for den kommende uge. " Nu er der gået godt 1½ uge, og jeg skal gerne have oprettet erhvervskonto etc. Har i nogen ide om hvad jeg skal foretage mig, eller skal jeg vente lidt længere? Nogle af jer andre der har oplevet det samme? Derudover, så vil jeg lige høre jer omkring NemID. Skal jeg have et "virksomheds nemid", eller kan jeg forsat bruge mig eget. Til fx. bank und so weiter? |
det kan sagtens ske, men du kan jo se om du kan få fat i dem og rykke. Normalt vil det også komme til at ligge hos skat.dk når du er logget ind i venstre menu - prøv at logge ind i erhverv med din personlige nemID og seKagnito:Nu er der gået godt 1½ uge, og jeg skal gerne have oprettet erhvervskonto etc. Har i nogen ide om hvad jeg skal foretage mig, eller skal jeg vente lidt længere? Nogle af jer andre der har oplevet det samme?
da du nu skal ha digital postkasse så skal du har oprettet en virksomheds nemID https://www.nemid.nu/dk-da/erhverv/ og når den fungerer skal du oprette postkasse i virk.dkKagnito:Derudover, så vil jeg lige høre jer omkring NemID. Skal jeg have et "virksomheds nemid", eller kan jeg forsat bruge mig eget. Til fx. bank und so weiter?