Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik av vores koncept og website www.nooda.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Københavm
Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kritik av vores koncept og website www.nooda.dk

Jeg og min partner har her i weekenden lanceret vores website www.nooda.dk, som er en prissammenligningsite med kun byggematerialer.

Problemet er at vi savner noget konstruktiv kritik, da vi indtil videre kun har fået positive tilbagemeldinger, hvilket giver stor motivation, men ikke meget at arbejde videre på.

Vi vil derfor sætte stor pris om I hurtig vil gi give lit feedbacken med nogle kritikpunkter vi kan knokle videre medJ

På forhånd tak.

Mvh Joakim Krogstad 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 09:02

Synes i skal arbejde på at få flere butikker med! Synes kun jeg ser produkter med 1 forhandler tilknyttet - så er der ikke meget prissammenligning over det ;)

Fra Københavm
Tilmeldt 14. Apr 13
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:13

Hej Steffen, tak for at du svarede.

Vi arbejder også med at få flere forhandlere ind, og det vil komme mange flere ind den her uge:)

Hvad med design, funktionalitet, hvordan siden er sat op mm? Vi har sidded å rodet med den i så lang tid nu, at vi har blitt blinde.

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 09:18

Jeg ville synes mere om at alle kategorier ikke kom op som store billeder. Synes det er svært at få overblik over mulighederne - men det er vel mere smag og behov. Jeg er nok mere selv til struktureret lister :)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:27

Siden som sådan er flot, nem at gå til, og meget overskuelig.

Men men.....

"Vi søger gennemsøger det danske marked for byggematerialer for dig".....

God intention, men ikke troværdigt pt.

Måske I skulle have ventet med at gå online, til der var flere forhandlere med på "vognen".

Fra Københavm
Tilmeldt 14. Apr 13
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:27

Jeg kan godt se hva du mener. Jeg tænkte faktisk det samme i starten. Men så har jeg læst så meget om at forbrugeren heller vil have billeder end tekst, så da tænkte vi at prøve det her layout. Men hvis det er mange som har det samme synspunkt som dig så moske vi skulle ændre tilbage. 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 09:28

Hejsa Joakim Krogstad jeg har kun et kritik punkt af jeres hjemmeside og det er mangel på responsive design men ellers en flot hjemmeside i har fået strikket sammen. :-)

Fra Københavm
Tilmeldt 14. Apr 13
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 09:31

Mange tak, vi prøver også meget på at holde den nem og overskuelig.

Vi skal nok lige arbejde lit på retskrivningen også. Men tak for tilbagemelding!

Problemet med forhandlere var at mange av de ikke ville ind på siden før de kunne se at den var live, så vi følte ikke vi havde noget andet valg. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)