Jeg og min partner har her i weekenden lanceret vores website www.nooda.dk, som er en prissammenligningsite med kun byggematerialer.
Problemet er at vi savner noget konstruktiv kritik, da vi indtil videre kun har fået positive tilbagemeldinger, hvilket giver stor motivation, men ikke meget at arbejde videre på.
Vi vil derfor sætte stor pris om I hurtig vil gi give lit feedbacken med nogle kritikpunkter vi kan knokle videre medJ
Synes i skal arbejde på at få flere butikker med! Synes kun jeg ser produkter med 1 forhandler tilknyttet - så er der ikke meget prissammenligning over det ;)
Jeg ville synes mere om at alle kategorier ikke kom op som store billeder. Synes det er svært at få overblik over mulighederne - men det er vel mere smag og behov. Jeg er nok mere selv til struktureret lister :)
Jeg kan godt se hva du mener. Jeg tænkte faktisk det samme i starten. Men så har jeg læst så meget om at forbrugeren heller vil have billeder end tekst, så da tænkte vi at prøve det her layout. Men hvis det er mange som har det samme synspunkt som dig så moske vi skulle ændre tilbage.
Hejsa Joakim Krogstad jeg har kun et kritik punkt af jeres hjemmeside og det er mangel på responsive design men ellers en flot hjemmeside i har fået strikket sammen. :-)