Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny side, der sælger logo's :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Fra  https://motorcykelgrej.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er netop blevet færdig med en ny side, hvor vi sælger specialdesignede logo'er.

I den anledning søger vi noget konstruktiv feedback, så vi kan lægge den sidste hånd på siden før markedsføring.

Her er et par punkter, i evt. kan forholde jer ud fra, hvis i har lyst til at hjælpe os godt på vej (Hvilket jeg håber i har :P)

Er siden let og overskuelig?

Får man den information, man behøver?

Er sidens opbygning god i forhold til salg?

- Derudover alt hvad i selv har lyst til, at byde ind med :)

Vi håber der er nogle herinde, der vil tage sig tid til, at tage et kort kig og kommentere! I kan finde siden her www.logo-start.dk

Med venlig hilsen

Carina og Zeke

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  https://motorcykelgrej.dk Skrevet kl. 22:46

Come on,

Der må da være nogle, der har lyst til at smide lidt feedback  : >

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 23:00

Min feedback vil være at det ikke er smart at sætte logoer i Jeres portefølje som I ikke selv har lavet.

Kan se der i hvert fald er mindst et par stykker som ikke er lavet af jer. Bl.a. logoet fra Shoesplash som er lavet af Ancitis og det originale kan findes her:
http://www.thelogomix.com/logo-design-gallery/shoe-splash-11120949.html

Det er misvejvisende overfor jeres kunder da de i god tro betaler for noget hvor de får samme kvalitet som er bag de viste logoer på hjemmesiden.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:00

Hejsa Zeke

En ting jeg faldt over var dit logo, for mig ser det ud til at den blyant er opskaleret så den er blevet utydelig.
Det ville jeg kigge på hvis jeg var dig, da det nok er det første dine kommende kunder kigger på.
Ellers ser det fint ud

Tilmeldt 13. Oct 13
Indlæg ialt: 118
Fra  49Brands Skrevet kl. 23:02
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 23:06

Godaften,

Kommer lige med et par kommentarer efter et hurtigt kig på siden.

• Jeg vil meget gerne kunne gøre tidligere referencer større, så ikke jeg behøver en lup for at se dem :-)
    Det er ikke rigtig muligt at se detaljeniveauet på de nuværende små billeder. 
  • I bør nok nævne at priserne I skriver på forsiden, er ekskl. moms, fremfor at nævne det med småt ved selve bestillingen.
  • En mailadresse ville være et must for mit vedkommende, før jeg ville bestille fra siden.
    Ene og alene af det grundlag, at jeg derfor vil kunne vedhæfte eksempler eller lign. der kan være relevant fra første samtale af
  • Skal vi gå i petitesser, så skal I slette spørgsmålstegnet ved bestillingen ("Beskrivelse og ønsker til dit logo?"), eftersom det ikke er et spørgsmål.
Er der nogen grund til at man betaler FØR man overhovedet har været i kontakt med jer og hørt hvad I kan tilbyde?
Personligt ville jeg fravælge at kontakte firmaet hvis det er tilfældet. Jeg har ingen garanti for at kunne få tilfredsstillet mine krav, og har derfor ikke lyst til at lange over med betalingskortet før jeg rent faktisk har set noget "værdifuldt". Så i min optik, så er det ikke just en side der vil være attraktiv i forhold til at optimere salg.
Det var mit hurtige besyv på siden, håber det kan bruges til noget.
Fortsat god aften :-)

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 66
Fra  MM-Shops Skrevet kl. 23:07

Tænker lidt med jeres priser, i burde måske skrive på forsiden at det er uden moms, så man ikke først opdager det under bestilling.

En ting jeg mere undre mig lidt over, er under professionel - i skriver i designer til man er tilfreds? gør i ikke det ved alle produkter.?

Eller syndes jeg siden er let og overskuelig. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  https://motorcykelgrej.dk Skrevet kl. 23:08

Mange tak for feedback'en. Det meste af arbejdet er outsourcet ligesom med alt andet jeg laver. Logo'sne er fra 2 af de designere jeg har som "outsourcede" ansatte. (Nogle jeg har brugt til andre projekter over længere tid).

Jeg håber da, at de logo'er der er på siden er nogle de har lavet, ligesom de har givet mig tilladelse til at bruge dem :)

Tror lige jeg kontakter dem med det samme, for at være sikker :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  https://motorcykelgrej.dk Skrevet kl. 23:18

Nu kom der pludselig en masse feedback, mange tak skal i have! Nu har vi noget at arbejde videre med!

Det var lige præcis det vi søgte ;)

Med hensyn til logo'erne vi har fået fra vores ene designer(selvfølgelig ham af dem, som jeg var ansvarlig for!), så afventer jeg hans svar på mail. Jeg vil helst ikke antage det værste, før jeg har fået svar fra ham selv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:08

Hej Zeke

En lille hurtig én - jeg kunne godt tænke mig lidt mere troværdighed. Jeg vil gerne kunne læse lidt mere om hvem i er, og se nogle ægte eksempler på firmaer i har hjulpet. Under jeres testimonials er det blot navne på personer i nævner, og det kunne lige så vel være noget i selv havde skrevet - det havde været bedre (i min optik), hvis i havde smidt et billede af deres logo op under deres udtalelse, så andre kunder kan se hvilket flot logo de har fået designet. 

Designet på siden er ellers supersprødt og enkelt - i like :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)