Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt via poser?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære aminoer.

Jeg er ved at åbne en ny webshop.

Jeg kunne godt tænke mig at sende varer via poser i mål på omkring 400X200X200 mm. eller noget der ligner.

Jeg ville bare lige tjekke op med jer om dette er en lige så nem ide som det lyder?

Hvad skal jeg evt. være opmærksom på?

På forhånd tak.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:39

Du skal være opmærksom, på at forsendelsesposerne kan overleve fragthåndteringen (som godt kan være ret voldsom).

Jeg har sendt sokker i sådanne poser, og det fungerede fint. Produkter der ikke tåler stød bør dog sendes i en mere beskyttende emballage. Jakodan sendte i sin tid en gratis emballagepakke til mig.

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 20:43

Christian fra pack2.dk reklamerer for tiden med nogle nye E-handelsposer. Han sender gerne prøver ud, så du kan da høre ham ad.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:19

Ronnie Gejl:

Godaften kære aminoer.

Jeg er ved at åbne en ny webshop.

Jeg kunne godt tænke mig at sende varer via poser i mål på omkring 400X200X200 mm. eller noget der ligner.

Jeg ville bare lige tjekke op med jer om dette er en lige så nem ide som det lyder?

Hvad skal jeg evt. være opmærksom på?

På forhånd tak.

Hej Ronnie, det kommer helt an på hvilke varer du skal sende :)

Poserne beskytter mod snavs og lign., men de beskytter ikke mod stød og slag.
Så hvis din vare ikke kan tåle f.eks. at fragtmanden taber den eller at andre pakker ligger oven på den på et transportbånd, så skal du ikke vælge en pose.

Hvis dine varer f.eks. er tøj eller lign., kan du roligt bruge en pose.

Vi har (vistnok) det største udvalg på nettet af postordreposer og også en lidt bedre kvalitet (plasttykkelse) en de fleste - og hvis du udfylder her;

http://www.jakodan.dk/bestil-vareprover-hos-jakodan

Så sender jeg dig gerne gratis prøver, så du lige kan se poserne først.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)