Hej Amino brugere. Jeg har overvejet at købe en E-hjemmeside fra E-hjemmeside.dk Men jeg fik at vide at de prøver at snyde en. Der står de tager 800 kr om året, men istedet trækker de 800 kr om måneden.
Jeg har bestluttet jeg ikke tager chancen og køber en derfra så derfor vil jeg spørge jer om der er nogen andre hjemmesider som den? Hvor det hele er let at sætte op "Hvor man ikke skal kode noget selv"
Tak for hjælpen på forhånd.
PS: Hvis nogen er jer er gode til at kode hjemmesider, med at sætte en webshop op osv. Så må i gerne lige skrive en privat besked til mig hvad i tager for det osv.
Jeg har haft tre hjemmesider i e-hjemmeside og de har sku aldrig snydt mig..:) men når det er sagt. ens behov bliver for stort når man begynder at lærer, til den eløsning, så kan den ikke tilstrækkeligt. den er rigtig god til blogs og haveforeninger, men det er så også det..:) (personlig menning)
Hej Amino brugere. Jeg har overvejet at købe en E-hjemmeside fra E-hjemmeside.dk Men jeg fik at vide at de prøver at snyde en. Der står de tager 800 kr om året, men istedet trækker de 800 kr om måneden.
Tvivler godt nok at de forsøger at snyde nogen, det har bare læst det forkert. Har svært ved at se logikken i at du vil have en hjemmeside et sted der koster 750 kr om året, uden dit eget domænenavn, når du kan have en side, med dit eget domænenavn for under 200 kr.- om året? Låser du dig til et system som er fastlåst til deres CMS er du låst for altid.... Benyt noget moderne system som f.eks Wordpress, tro mig, du går ikke galt i byen der.