Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor billigt kan du lave min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en programmør, der kan lave en simpel, men skræddersyet hjemmeside til mig.

Hjemmesidens formål er at vise videoer. Forsiden skal kun indeholde EN video. Og jeg skal være i stand til at uploade videoer løbende.

Sådan har jeg tænkt mig, at det skal foregå:

Jeg uploader en video, lad os sige i uge 44. Når jeg uploader en ny video i uge 45, så skal videoen fra den forrige uge rykkes over i en database (eller ny side), således at det kun er videoen fra uge 45, der vises. I uge 46 uploader jeg en ny video. Vidoen fra uge 45 rykkes over i databasen (sammen med den eksisterende video fra uge 44) osv.

Skriv gerne en kommentar for yderligere spørgsmål eller pm, hvis du er interesseret.

Mvh.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 17:39

Hej IværksætterPolit,

Med mindre det er dig bydende nødvendigt at have en hjemmeside, hvorfor laver du så ikke bare en Youtube kanal og kører dine videoer igennem den? Så slipper du også for at tænke på trafik og serverplads til videoklippene.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Tilmeldt 3. Mar 12
Skrevet kl. 17:46

Fornuftig tankegang :)

Jeg tror ikke jeg vil få ligeså stor gennemslagskraft, som hvis jeg havde en hjemmeside. Jeg planlægger på et tidspunkt at køre reklamer/bannere på hjemmesiden, hvis jeg får tilstrækkeligt med clicks og views. Og så vil jeg gerne prøve mig frem på hjemmeside-markedet. Start small.

Mvh.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:49

Du får nok bedste tilbud ved at prøve freelancer, men vil vurdere en pris på 2000-4000 ikke er urealistisk at opnå på freelancer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

IværksætterPolit:
Jeg tror ikke jeg vil få ligeså stor gennemslagskraft, som hvis jeg havde en hjemmeside

Jeg tror heller ikke, at det vil have lige så stor gennemslagskraft, at få lavet en hjemmeside "så billigt som muligt".

Fortsat god aften og held og lykke med projektet.

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:50

Ja der er amatører som laver sider til ingen penge. Held og lykke med det.

Synes dog du skal overveje en mere seriøs udvikler.

Tilmeldt 3. Mar 12
Skrevet kl. 17:51

Jeg søger ikke en "billig" hjemmeside. Jeg søger et godt tilbud på en hjemmeside med ovenstående krav. 

Ilm og mange tak.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 17:52

Det kan du selvfølgelig have ret i, der er fordele og ulemper ved begge muligheder. :)

Hvis du vil starte i det helt små, kan du gå udenom databasen og så bare få lavet en html fil, der embedder dit klip og så kalde filen min-video-uge-det-og-det.html og hver uge kopierer du den bare, ændrer navnet og skifter linket i kilden.

Du kan stadig have dine film liggende på Youtube eller Vimeo eller hvor nu du vil og så bare embedde dem derfra.

Held og lykke med det i hvert fald!

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Tilmeldt 3. Mar 12
Skrevet kl. 17:53

#bacardil

Hvordan får jeg fat i sådan en? Har du et link?

Og tak for kommentaren, btw. 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)