Jeg leder efter en programmør, der kan lave en simpel, men skræddersyet hjemmeside til mig.
Hjemmesidens formål er at vise videoer. Forsiden skal kun indeholde EN video. Og jeg skal være i stand til at uploade videoer løbende.
Sådan har jeg tænkt mig, at det skal foregå:
Jeg uploader en video, lad os sige i uge 44. Når jeg uploader en ny video i uge 45, så skal videoen fra den forrige uge rykkes over i en database (eller ny side), således at det kun er videoen fra uge 45, der vises. I uge 46 uploader jeg en ny video. Vidoen fra uge 45 rykkes over i databasen (sammen med den eksisterende video fra uge 44) osv.
Skriv gerne en kommentar for yderligere spørgsmål eller pm, hvis du er interesseret.
Med mindre det er dig bydende nødvendigt at have en hjemmeside, hvorfor laver du så ikke bare en Youtube kanal og kører dine videoer igennem den? Så slipper du også for at tænke på trafik og serverplads til videoklippene.
Jeg tror ikke jeg vil få ligeså stor gennemslagskraft, som hvis jeg havde en hjemmeside. Jeg planlægger på et tidspunkt at køre reklamer/bannere på hjemmesiden, hvis jeg får tilstrækkeligt med clicks og views. Og så vil jeg gerne prøve mig frem på hjemmeside-markedet. Start small.
Det kan du selvfølgelig have ret i, der er fordele og ulemper ved begge muligheder. :)
Hvis du vil starte i det helt små, kan du gå udenom databasen og så bare få lavet en html fil, der embedder dit klip og så kalde filen min-video-uge-det-og-det.html og hver uge kopierer du den bare, ændrer navnet og skifter linket i kilden.
Du kan stadig have dine film liggende på Youtube eller Vimeo eller hvor nu du vil og så bare embedde dem derfra.